حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

بخشی ازتوان موشکی را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید

موضوع : اسلام ,امنیتی ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,حزب الله , ایران ,


 

دفاتر بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

صالحی می‌گفت بروید دعا کنید توافق به هم بخورد/ ۸۰ درصد سانتریفیوژها نابود می‌شوند

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,رئیس جمهور ,انرژی هسته ای , ایران ,


علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه در مرکز فناوری پژوهشگاه شاخص پژوه با اشاره به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی،‌ جایگاه مردم در این مولفه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی قابلیت‌های مردم را به نمایش گذاشت و همین مردم و دیگر مردم ملتزم به جمهوری اسلامی در منطقه عمق استراتژیک ما هستند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

خدایا یعنی میشه؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,مهدویت ,پوستر ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,دل نوشته ,حزب الله ,

حزب الله

خدایا یعنی ممکنه این خبر رو بشنویم؟
انشا الله
ظهور خیلی نزدیک است نزدیک تر از آنچه که من و شما فکر می کنیم!!!!!!!!!!!

سرباز امام خامنه ای جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

اظهارات فنی و مشروح رئیس سابق انرژی اتمی درباره فناوری هسته‌ای

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,انرژی هسته ای ,


با برنامه موشکی ما موذیانه مخالفت می‌شود، سؤال این است: ما می‌خواهیم کدام کشور را هدف قرار دهیم؟ استراتژی ایران مشخص است، ایران می‌خواهد از خودش دفاع کند و تهاجمی کار نمی‌کند، ما موشک را برای پرتاب ماهواره می‌خواهیم، البته در عین حال که حالت بازدارندگی و دفاعی داریم؛ اما موشک را برای پرتاب ماهواره می‌خواهیم، موشک‌هایی که برد بلند دارد و می‌تواند بر جاذبه غلبه کند برای پرتاب ماهواره است و بقیه کشورها هم همین کار را می‌کنند، اما آنها به‌بهانه هسته‌ای با فناوری موشکی ما مخالفت می‌کنند، چرا؟! چون نمی‌خواهند ما دسترسی به فضا داشته باشیم".

این بخشی از گفت‌وگوی فیزیکدان ایرانی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارنظرها در خصوص عدم کارایی برنامه هسته‌ای ایران است.

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دستاوردهای راهبردی جمهوری اسلامی در پی دستیابی به فناوری هسته‌ای در ابعاد داخلی و بین‌المللی، گفت: اگر شما بخواهید تأسیسات غنی‌سازی راه‌اندازی کنید، فناوری خلأ و اتصالات و پمپ‌های خلأ نقش اساسی در آن دارند و کشوری که می‌خواهد در غنی‌سازی در هر سطحی فعال شود باید خلأ در آن کشور رشد کند. غنی‌سازی در کشور ما این حسن را داشت که ما در رابطه با اجزاء و پمپ‌های خلأ رشد کنیم و با توجه به رفع نیاز آن بخش در آینده نزدیک جزو صادرکنندگان تجهیزات خلأ در دنیا شویم.

-------------به ادامه مطلب مراجعه کنید-----------

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي