حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

امام خامنه ای درباره نیمه شعبان چه فرمودند؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,امنیتی ,اقتصادی ,مهدویت ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین سخنرانی تلویزیونی خود در سال جدید ضمن تبریک عید سعید میلاد امام زمان (عج) کرونا را آزمونی عجیب برای دنیا دانستند و فرمودند: حادثه کرونا نباید موجب غفلت ما از ظلم و ستم قدرتمندان دنیا به ملت‌های مختلف از جمله مردم فلسطین و یمن شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با ملت ایران ضمن تبیین ابعاد سازنده انتظار، ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم را پر کردن زمین از قسط و عدل برشمردند و با اشاره به جلوه هایی از  همدلی و همراهی مردم در مبارزه با کرونا تاکید کردند که تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باید جدی گرفته و به آنها عمل شود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

ولادت آقا امام زمان (عج) بر تمام شعیان جهان تبریک و تهنیت باد

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,امنیتی ,مهدویت ,


به امید روزی که اعمالمان زمینه ساز ظهور  آقایمان باشد میلاد صاحب الزمان امام دلها حضرت مهدی (عج) را به شما سربازان ولایت وتمامی مدافعان حرم و مدافعان وطن و رزمتدگان جبهه مقاومت تبریک می گوییم.


برچسب : حضرت ولیعصر(عج) ,امام زمان ,صاحب الزمان ,امام شیعیان ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

زمینه سازی برای ظهور

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,مهدویت ,


مدیر مرکز تخصصی مهدویت معتقد است منتظر واقعی امام زمان (عج) کسی است که برای ظهور آن حضرت زمینه‌سازی می‌کند.

حجت الاسلام مجتبی کلباسی به مناسبت سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: یک انتظار واقعی نباید فقط در حد دعا و حرف باشد بلکه باید در آن عمل وجود داشته باشد. بنابر این فرد یا خانواده ای را می توان منتظر ظهور امام زمان (عج) دانست که وظیفه خود را در زمینه سازی برای جامعه منتظر انجام دهد. البته اولین اقدام برای این که جهان در مرحله نهایی خود آمادگی برای ظهور حضرت حجت را پیدا کند، یک اقدام معرفتی است.


برچسب : منتظر واقعی ,زمینه سازی ,ظهور ,امام زمان(عج) ,سربازان امام زمان ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

برای احقاق حق مردم منتظر شکایت نباشید!

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,حزب الله , ایران ,


رییس قوه قضاییه گفت: برای احیای حقوق مردم، منتظر رسیدن دادخواست و شکایت نمانید.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه گسترش عدل راهبرد فعالانه دستگاه قضاست، افزود: بعد از شناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. در پایان هم بر دوران نقاهت مجرم وبرای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.


برچسب : مبارزه با فساد ,قوه قضائیه ,گرفتن حقوق مردم ,سید ابراهیم رئیسی ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

آیا کرونا وارد پادگان های نظامی شده است؟

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,


سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن عراقی زاده روز دوشنبه درباره وضعیت پادگان‌ها اظهار داشت: پادگان‌های ما یکی از پاک‌ترین محل‌ها در خصوص ویروس کرونا نسبت به بقیه مراکز تجمعی کشور هستند. در ورودی پادگان‌ها مقررات سختی داریم و معاینات دقیقی هم برای پرسنل کادر و هم برای پرسنل وظیفه انجام می‌شود.


برچسب : ایران و کرونا ,
سرباز امام خامنه ای دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

خطر کودتا در عراق

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی عراق هشدار دادند: مانور نظامی جدید آمریکا در شیخ نشین امارات که در سایه بحران جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاده، واشنگتن را متهم به تلاش برای ایجاد یک کودتای نظامی در عراق می کند.

 این مانور نظامی که دوشنبه گذشته ۲۳ مارس (۴ فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، به این نگرانی ها و اتهامات علیه آمریکا در در داخل عراق دامن زده است.

طبق گزارش ها سه گروه شبه نظامی عراقی وابسته به آمریکا که در این مانور نظامی شرکت کرده اند حدود ۱۸۰ نفر بوده اند که کاملا اوضاع داخلی عراق و مناطق راهبردی این کشور را می شناسند.شهری که برای این مانور نظامی در یکی از بیابان های امارات طراحی شده، نیز از حیث طراحی و شکل شبیه شهرهای عراق و به طور مشخص بغداد بوده است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روز پاسداران جان برکف مبارک

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار ، سپاه را مولد فرصت های بزرگ از متن تهدیدات و بحران ها برای پیش روندگی انقلاب ، پیشرفت کشور و پیشبرد آمال و آرمان های ملت ایران توصیف و تاکید کرد: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که همراه با خود زمزمه می کنند.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

رابطه جهش تولید و نقدینگی کشور

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,اقتصادی , ایران ,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب با ساماندهی و مدیریت نقدینگی کشور محقق می‌شود.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نقدینگی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کشور باید در راستای قطع وابستگی، توسعه صادرات، تقویت زنجیره‌های تولید، خوداتکایی و تاب‌آوری ملی و در نهایت "جهش تولید" به‌کار گرفته شود.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

دشمن روحانی نیستم اما نمی‌توانم مقابل تضییع حق مردم سکوت کنم!!!!

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,


مقام معظم رهبری با طرح موضوع انقلابی و غیرانقلابی آرایش جدیدی را بر فضای سیاسی-اجتماعی کشور حاکم کردند که مهمترین موضوع در این مهم، بحث شاخصه‌های انقلابی‌گری است. برای به بحث گذاشتن شاخصه‌های "انقلابی‌گری" طی سفر به مشهد مقدس با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت‌وگو کردیم.
آیت‌الله علم‌‌الهدی در این گفت‌وگوی تفصیلی، با تاکید بر آنکه معیشت و اقتصاد مردم و تلاش برای رفاه و همچنین محرومیت‌زدایی از ارکان مطالبات جریان انقلابی است، گفت که منافع ملی نه تنها تزاحمی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند بلکه ملازم با آن است؛ این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت که انقلابی‌ها دنبال تعامل سازنده با همه کشورهای دنیا هستند و تنها با استکبار مخالف‌ند که آمریکا تنها مصادق آن در جهان امروز است. به گفته وی اعتبار این مهم نیز تا زمانی است که آمریکا خوی استکباری داشته باشد.امام جمعه مشهد، درباره خطبه‌هایی که می‌خواند نیز می‌گوید، دشمن روحانی نیستم اما امام جمعه‌ام و نهی از منکر و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی امام جمعه است.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (1) ادامه مطلب

می‌خواهند شکست دیپلماسی لبخند را بر گردن رهبری بیندازند

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,

سردار مهندس حاج سعید قاسمی فعال فرهنگی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس دوشنبه شب در همایش «غیرت در ایستگاه دیپلماسی» که در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

اهم سخنان طرح شده توسط  ایشان در این همایش بدین شرح است:

 

  • با همه فراز و نشیب‌ها در آستانه سی و ششمین سالگرد انقلاب که به گفته امام انفجار نور بود هستیم؛ و حدود چهار دهه را طی طریق کرده ایم. ما مراحلی را گذراندیم که می‌گفتند فردا، انقلابی وجود ندارد و کار تمام است. زمانی که گروهک‌های مسلح عربده کشی می‌کردند می‌گفتند کار انقلاب تمام است. پیش بینی می‌کردند خیلی دیگر بتوانید دوام بیاورید شش ماه است و تا همین الان دائم این شش ماه‌ها را تمدید می کنند. ان شا الله آن قدر این زمان ها را تمدید کنند که پرچم این انقلاب را به دست امام زمان(عجل الله) برسانیم.

 

  • زمانی که امام تصمیم گرفت با مستکبران و رژیم پهلوی درگیر شود تقریبا همه با او مخالفت کردند. و می گفتند این کار دیوانگی و جنون است و جواب نمی دهد و آمریکا حکمران این نظام است. مردم این کشور قرن هاست که به حکومت دیکتاتوری عادت کرده اند؛ و این کار نتیجه ای ندارد. در شرایطی که ناقوس مرگ بر نظام حاکم بود، امام شروع به مبارزه کرد و وقتی به امام گفتند که سرباز و یار نداریم امام در جواب گفت: سربازهای من در گهواره ها هستند.

 

  • امام برای تفکر بزرگ خود خیلی سختی کشید و پانزده سال به تبعید رفت. اما در نجف در کنار خود امیرالمومنین(علیه السلام) درس و رموز این انقلاب بزرگ را مستقیم از خود مولا دریافت کرد که این تقدیر الهی خداوند عزوجل بود.

 

  • در طول این مسیر خیلی ها در راه امام قرار گرفتند و به او گفتند: این مدل کار فرهنگی برای انقلاب کردن، جواب نمی دهد و به امام پیشنهاد کردند که از ظرفیت نظامی گروهک ها استفاده کن، اما امام گفت که ما به اسلحه نیاز نداریم؛ و ما با فتح القلوب انقلاب می کنیم. موضوع جالب همین است که شاید منطقی به نظر می رسید که امام از این مجموعه نظامی استفاده می کرد و بعد ها آن را انکار می کرد و یا سهم آن گروه ها را می داد چرا که در آن زمان سرباز و نیرو نداشت. اما این ها نشان می دهد که هدف وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان برای رسیدن به اهداف از هر وسیله ای استفاده کرد.

--------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید -------

سرباز امام خامنه ای جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (4) ادامه مطلب

خدایا یعنی میشه؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,مهدویت ,پوستر ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,دل نوشته ,حزب الله ,

حزب الله

خدایا یعنی ممکنه این خبر رو بشنویم؟
انشا الله
ظهور خیلی نزدیک است نزدیک تر از آنچه که من و شما فکر می کنیم!!!!!!!!!!!

سرباز امام خامنه ای جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,فضای مجازی , ایران ,


حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی 1356 مردم این شهر سخنرانی کردند. رسانه های خارجی بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم را با محور مذاکرات هسته ای و رابطه با آمریکا منعکس کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: رهبر ایران اگرچه از مذاکرات هسته‌ ای و تلاش‌های حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری کشورش برای حل این مساله حمایت می‌کند، هنوز هم سخنانی ارائه می‌دهد که علیه دشمن و شیطان بزرگ است. ایشان در این‌ باره گفت: من با مذاکرات مخالفت نیستم، اما ما نمی‌توانیم به دشمنی همانند آمریکا اعتماد کنیم که می‌گوید تحریم‌ها نمی‌تواند فوری و یک‌ جا لغو شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در مذاکرات هسته ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. نمی توان به آمریکا برای رفع تحریم ها در مذاکرات هسته ای اعتماد کرد و تهران باید «اقتصاد مقاومتی» را پیش ببرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از رهبر انقلاب: همان‌گونه که آمریکایی‌ها، امروز با کمال وقاحت می‌گویند اگر در قضیه هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم‌ها، یکجا و همه برداشته نمی‌شود؛  با این واقعیات آیا می‌شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

شبکه بلومبرگ: رهبر ایران می گوید تهران هرگونه شرط برای لغو تحریم‌ها که سبب تضعیف غرور و ارزش‌های ایران شود را نمی‌پذیرد.

دیلی استار: رهبر ایران می گوید ایران باید خود را علیه تحریم ها مصون کند.

شبکه فرانس24: رهبر ایران نسبت به  اعتماد به آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ابراز تردید کرد.

روزنامه نیویورک تایمر: رهبر ایران  به مذاکرات هسته ای با آمریکا بدبین است. رهبر معظم ایران روز چهارشنبه در یک سخنرانی اعلام کرد که کشورش باید راه حلهای درونی و بومی برای بی اثر کردن تحریم های اقتصادی بیابد و آمریکا برای رفع تحریم ها در صورت دستیابی به توافقی هسته ای قابل اعتماد نیست.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

نظریه اسلام‌ ناب-اسلام آمریکایی، از امام خمینی تا رهبر انقلاب

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم , اهل تسنن ,شیعه ,

«نظریه‌ی اسلام ناب-اسلام آمریکایی» اگرچه در ابتدا از سوی امام خمینی رحمه‌الله طرح شد، اما بعد از ایشان، توسط رهبر انقلاب نیز ادامه یافت و تعاریف و جنبه‌های بیشتری نیز به آن افزوده شد. برای مثال، رهبر انقلاب در پیام حج امسال خود، سه مسئله‌ی کلیدی جهان اسلام را «اتحاد مسلمانان»، «مسئله‌ی فلسطین» و «مسئله‌ی درک تفاوت اسلام‌ ناب-اسلام آمریکایی» معرفی کردند. در این میان، دو مسئله‌ی اتحاد جهان اسلام و مسئله‌ی فلسطین، همواره تا حدودی در ذهن و زبان نخبگان امت مطرح بوده‌، اما به نظر می‌رسد مسئله‌ی سوم آن‌چنان‌که باید، ضریب نگرفته و مورد توجه قرار نگرفته است. حال آنکه امروزه با تحولات شگرفی که در منطقه حادث شده، اهمیت پرداختن به این مسئله‌ صدچندان شده است. یادداشت زیر تلاش می‌کند تا به‌عنوان گام نخست، تکوین این نظریه و ادوار تاریخی آن را در کلام امام خمینی رحمه‌الله و رهبر انقلاب، مورد بررسی قرار دهد.

---------به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید--------

سرباز امام خامنه ای جمعه 05 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام غیوری

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,شیعه ,

`113

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجت‌الاسلام‌و المسلمین حاج سیّدعلی غیوری را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد علی غیوری رحمة الله علیه را به خاندان و بازماندگان مکرّم ایشان و به ارادتمندان و علاقمندان این روحانی خدوم و مردمی و انقلابی و به روحانیت معظم تهران تسلیت عرض می‌کنم. عمر با برکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم بویژه ضعفاء و نیازمندان و درماندگان سپری شد. وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به آن نیز دیگر ویژگی بارز این سیّد بزرگوار بود و در این راه فرزند برومند خود را هم تقدیم دفاع مقدس کرد. در مسئولیت‌های گوناگون، با همه‌ی وجود به اسلام و انقلاب و کشور خدمت کرد و زندگی را با نیکنامی به سر آورد، عاش سعیداً و مات سعیداً.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آیا تجمیع قدرت همیشه فساد آور است؟

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,رئیس جمهور ,


این فسادانگیزی بستگی خواهد داشت به اینکه تجمیعِ قدرت در «کجا» و زیر نظر «چه کسی» شکل گرفته باشد. در دستان و زیر نظر یک انسان خداترس یا در کنترل یک انسان معمولی.

گروه سیاسی فرهنگ نیوز - محمدحسین امینی: ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی صبح روز هفدهم آذرماه 1393 در خلال سخنرانی در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، چند عبارت درباره فساد گفتند:

عبارت 1 : «شما اگر اطلاعات و تفنگ و پول و سرمایه و سایت و روزنامه و خبرگزاری را همه را در یک نهاد جمع کردی، ابوذر هم باشد فاسد میشود، سلمان هم باشد فاسد میشود»

عبارت 2: «اینها اشکال‌آفرین است و تجمیع قدرت در یک جا فساد است؛ چرا قوای سه‌گانه درست شد؟ یک دولتی درست می‌کردید که خودش قانون وضع کند و اجرا کند»

عبارت 3 : «حتی شاهدیم در کنار رهبری نیز مجلسی درست شده تا بتواند در شرایطی روی صفات این مقام هم نظارت کند...»

عبارت 4: «تمامی اینها به این خاطر است که هر قدرتی که رویش نظارت نباشد مشکل پیش می‌آید؛ نظارت بر هر موردی و هر جنبه‌ای را باید درست کنیم تا فساد ایجاد نشود»(1).

 

................به ادامه مطلب مراجعه نمایید.........................

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي