حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

امام خامنه ای درباره نیمه شعبان چه فرمودند؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,امنیتی ,اقتصادی ,مهدویت ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین سخنرانی تلویزیونی خود در سال جدید ضمن تبریک عید سعید میلاد امام زمان (عج) کرونا را آزمونی عجیب برای دنیا دانستند و فرمودند: حادثه کرونا نباید موجب غفلت ما از ظلم و ستم قدرتمندان دنیا به ملت‌های مختلف از جمله مردم فلسطین و یمن شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با ملت ایران ضمن تبیین ابعاد سازنده انتظار، ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم را پر کردن زمین از قسط و عدل برشمردند و با اشاره به جلوه هایی از  همدلی و همراهی مردم در مبارزه با کرونا تاکید کردند که تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باید جدی گرفته و به آنها عمل شود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

فروپاشی شورای همکاری خلیج فارس

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,اقتصادی , ایران ,


برقراری تماس تلفنی سران قطر و کویت نشان داد که تنش‌ها بین اعضای «شورای همکاری خلیج فارس» هنوز فروکش نکرده و اعضای این شورا تمایل دارند، جداگانه با یکدیگر درباره مسائل منطقه و جهان تبادل نظر و همکاری کنند.

رسانه‌های قطر روز شنبه از تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور با «شیخ صباح احمد جابر الصباح» همتای کویتی خود خبر دادند. 

سرباز امام خامنه ای شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

ماموریت اصلی سفارت ایران در عراق چیست؟

موضوع : سیاسی ,اقتصادی , اهل تسنن ,شیعه , ایران ,


سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تاکید کرد که ماموریت و محور اصلی فعالیت سفارت کشورمان در بغداد گسترش پیوندها و همکاری های اقتصادی و بازرگانی میان دو کشور همسایه است. «ایرج مسجدی» روز یکشنبه در دیدار با «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه افزود: استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران در این میان نقش مهمی در توسعه پیوندهای اقتصادی با عراق دارند، بنابراین سفارت کشورمان همواره کوشش خواهد کرد تا روابط و همکاری های اقتصادی و بازرگانی به بهترین سطح و شکل گسترش یابد.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

رابطه جهش تولید و نقدینگی کشور

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,اقتصادی , ایران ,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب با ساماندهی و مدیریت نقدینگی کشور محقق می‌شود.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نقدینگی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کشور باید در راستای قطع وابستگی، توسعه صادرات، تقویت زنجیره‌های تولید، خوداتکایی و تاب‌آوری ملی و در نهایت "جهش تولید" به‌کار گرفته شود.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

بی‌اعتنایی آشکار آخوندی به تذکر رهبری درباره مسکن مهر!

موضوع : اقتصادی ,رئیس جمهور , ایران ,


به اتمام نرسیدن مسکن مهر با گذشت ۳.۵ سال از شروع به کار دولت فعلی، این ذهنیت به اذهان متبادر شده که طرح ملی مسکن مهر همچنان نقشی مهم در منظومه طرحهای عمرانی وزارت راه و شهرسازی بازی نمیکند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0) ادامه مطلب

کاهش قیمت نفت به مسائل غیراقتصادی گره خورده است!!!

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,اقتصادی ,

14

بالاخره بعد از کلی آمد و شد، توانستیم با وزیر اسبق نفت و نماینده امروز مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خیلی صمیمی به مصاحبه بپردازیم. مثل همیشه یکراست رفتیم سر موضوع و از کاهش قیمت نفت و آثار و علتهای آن گفتیم و از اقدامات نکرده وزارت نفت، بعد هم رسیدیم به پرونده پر سر و صدای کرسنت و این که آخر چگونه با این پرونده زنگنه رأی اعتماد گرفت.

به گزارش رجانیوز به نقل از «رمز عبور»، میرکاظمی پاسخ ما را غیرمستقیم داد و گفت در همان روزهای رأی اعتماد یکی از متهمان اصلی پرونده را در مجلس دیدم، صدایش زدم گفتم جنابعالی 850 هزار دلار پول توی حسابت آمده، حالا اینجا چکار میکنی؟! گفت آمدم برای زنگنه رأی جمع کنم...

حالا میرکاظمی احتمال استیضاح زنگنه را جدی ميداند.

 

میخواهم سؤال خود را با کاهش قیمت نفت شروع کنم.

افت شدید قیمت نفت، قطعاًً در این چهار سال اخیر، بینظیر است در حالی که دولت ابتدای امر، اعتقاد داشت که این افزایش قیمت طبیعی است. اما کم کم، این کاهش قیمت باعث شد حتی آقای روحانی هم در دیدارش با آقای نوری مالکی، بگوید «گویا توطئه ای در کار است.»

آیا شما هم اعتقاد دارید توطئهای وجود دارد و اگر هست، ابعاد این توطئه چیست؟ 

برای کاهش قیمت نفت دلایل مختلف اقتصادی و سیاسی بیان ميشود. به عبارتی ميتوان گفت کاهش قیمت به مسائل غیر اقتصادی گره خورده است و در سطح بینالملل مدیریت ميشود تا قیمت پایین بماند. اما در ابعاد اقتصادی ادلههای مختلفی نظیر عرضه بیش از حد تقاضا مطرح است ولی این عرضه بیش از تقاضا را چه کسانی مدیریت میکنند؟! این نکته اساسی در بحث مدیریت سیاسی قابل توجه است که حتی در سطح بینالمللی نیز به آن اشاره ميشود.

-----------به ادامه ی مطلب مراجعه کنید-----------

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي