حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

گزارش خلاف واقع سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در مورد سوریه

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد : گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در خصوص بکارگیری مواد سمی در سال ۲۰۱۷ در شهرک «اللطامنه» گمراه کننده و ساختگی است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (4) ادامه مطلب

ممانعت مردم وارتش سوریه از ورود نیرو های آمریکایی به روستای هامو

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,


ساکنان یکی از روستاهای سوریه با حمایت نیروهای ارتش این کشور مانع ورود نیروهای اشغالگر آمریکایی به این روستا شدند و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

به گزارش روز چهارشنبه رسانه های سوریه، نیروهای ارتش سوریه و مردم روستای " حامو " در حومه شهر قامشلی شب گذشته با تعقیب کاروان نیروهای اشغالگر آمریکایی که سعی در عبور از این روستا داشتند، آن‌ها را مجبور به عقب نشینی و بازگشت به محلی که از آن آمده بودند، کردند. 

این رسانه ها به محلی که نیروهای اشغالگر آمریکایی آمده بودند اشاره‌ای نکردند. 


برچسب : سوریه ,نیروی تروریستی آمریکا ,ارتش سوریه ,دفاع وطنی سوریه ,مبارزه با آمریکا ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

کتائب حرب الله:آمریکا باید از اقدامات خصمانه خود علیه گروه های مقاومت بپرهیزد.

موضوع : اسلام ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,


کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای در مورد هرگونه اقدام خصمانه آمریکا در عراق علیه نیروهای مقاومت از جمله کتائب حزب‌الله هشدار داد.

کتائب حزب‌الله در این بیانیه افزود، اگر خروج نیروهای آمریکایی به طور کامل از خاک عراق انجام شود، هیچ سرباز آمریکایی کشته نمی‌شود.
این بیانیه تاکید کرده است: همه بدانند که خداوند آسمان و زمین بر ما جهاد را واجب کرده و از هیچ‌کس در این کره خاکی برای مبارزه اجازه نمی‌گیریم و هیچ‌کس غیر از خدا از نیات درونی ما اطلاع ندارد زیرا کشور عزیز ما در معرض تهدید است و ما فرزندان این سرزمین هستیم‌.


برچسب : کتائب ,حزب الله عراق ,آمریکا ,اقدام خصمانه ,گروه های مقاومت اسلامی ,آمریکای خبیث ,ملت عراق ,هشدار حزب الله عراق ,
سرباز امام خامنه ای جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

فرار چند داعشی از زندانی در سوریه

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


شبکه خبری سومریه نیوز گزارش داد: شماری از عناصر داعش از یک زندان تحت کنترل گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه واقع در شمال سوریه گریخته اند.


برچسب : داعش ,سوریه ,
سرباز امام خامنه ای دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (2) ادامه مطلب

انفجار در بورکینافاسو

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,


انفجار بمب کنار جاده‌ای در منطقه‌ای در شمال غرب بورکینافاسو منجر به کشته شدن سه نیروی امنیتی و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

خطر کودتا در عراق

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی عراق هشدار دادند: مانور نظامی جدید آمریکا در شیخ نشین امارات که در سایه بحران جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاده، واشنگتن را متهم به تلاش برای ایجاد یک کودتای نظامی در عراق می کند.

 این مانور نظامی که دوشنبه گذشته ۲۳ مارس (۴ فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، به این نگرانی ها و اتهامات علیه آمریکا در در داخل عراق دامن زده است.

طبق گزارش ها سه گروه شبه نظامی عراقی وابسته به آمریکا که در این مانور نظامی شرکت کرده اند حدود ۱۸۰ نفر بوده اند که کاملا اوضاع داخلی عراق و مناطق راهبردی این کشور را می شناسند.شهری که برای این مانور نظامی در یکی از بیابان های امارات طراحی شده، نیز از حیث طراحی و شکل شبیه شهرهای عراق و به طور مشخص بغداد بوده است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روز پاسداران جان برکف مبارک

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار ، سپاه را مولد فرصت های بزرگ از متن تهدیدات و بحران ها برای پیش روندگی انقلاب ، پیشرفت کشور و پیشبرد آمال و آرمان های ملت ایران توصیف و تاکید کرد: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که همراه با خود زمزمه می کنند.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ترور سردار سلیمانی را شکست راهبردی آمریکا خواند

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


روزنامه نیویورک تایمز شامگاه روز شنبه با توجه به حملات راکتی اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق نوشت که مقامات کاخ سفید بعد از ماه‌ها پی برده‌اند که ترور سردار سلیمانی «شکست راهبردی برای آمریکا» بوده است. 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعتراف کرد که هم اکنون شماری از مقامات دولت ترامپ به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نتوانسته به اهداف راهبردی که ترامپ خواهان بدست آوردن آن بود، دست پیدا کند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

نتانیاهو: ایران نمی تواند اسرائیل را نابود

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,حزب الله , ایران ,

فلسطین الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به همراه «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم در جریان دیدار با مجروحان عملیات مزارع اشغالی شبعا گفت: ما در معرض حملات سازمان یافته از سوی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که می خواهد اسرائیل را نابود کند اما آنها موفق به تحقق این امر نخواهند شد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران مسئول عملیات در شبعا است. ایران به دنبال گشودن جبهه های جدید علیه اسرائیل است، این همان کشوری است که کشورهای بزرگ می خواهند با آن به توافق دست یابند.

نتانیاهو با اعلام اینکه در صورت امضای توافق هسته ای با ایران تکنولوژی دستیابی به سلاح هسته ای در اختیار ایران باقی می ماند گفت: اسرائیل با چنین توافقی مخالف است.

وی گفت که در سخنرانی خود در کنگره آمریکا در اوایل ماه مارس بر این نکته تاکید خواهد کرد در صورتی که ایران به سلاح هسته ای دست یابد اوضاع دشوار خواهد شد.

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

شاهزاده سعودی از مرگ ملک عبدالله خبر داد

موضوع : اسلام ,سیاسی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,گروهک های تکفیری ,

113
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری أحرار الحجاز، "خالد بن فرحان" امیر جدا شده از خاندان آل سعود از مرگ عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خبر داده است.

وی در فیس بوک خود نوشت: برخی منابع به من خبر داده‌اند که پادشاه مرده است. 

این شاهزاده جدا شده از خاندان آل سعود همچنین اعلام کرده که نوعی سردرگمی و آشفتگی بر خاندان حاکمه برای اعلام خبر مرگ ملک عبدالله حاکم شده و نمی‎دانند پس از انتشار خبر، چه رخ خواهد داد. 

خالد بن فرحان که هم اکنون در آلمان به سر می‌برد در پایان نوشته خود در فیس‌بوکش، برای پادشاه طلب مغفرت و رحمت و برای کشور نیز دعای خیر و سعادت نمود. 

خبرگزاری احرار الحجاز اعلام کرد که نمی‌تواند درستی این خبر را تأیید نماید.
سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

تلاش برای یافتن دانایی فر ادامه دارد

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,


 

سردار قاسم رضایی فرماندهی مرزبانی ناجا در پاسخ یه این سوال که نتیجه رایزنی ها در زمینه برخود با تروریست های آن سوی مرز پاکستان اظهار داشت: طی جلساتی که با مرزبانی بلوچستان پاکستان داشتیم به ما قول دادند که بدون ورود ما به خاک این کشور خودشان تروریست ها را تنبیه و اخراج نمایند.

وی تصریح کرد: مرزبانی پاکستان این نوید را به ما داد که با توجه به اطلاعات ارائه شده عملیات‌هایی را انجام خواهد داد که طی آن امنیت مناطق مرزی مشترک ما نیز از حالت تزلزل به پایداری صد درصدی برسد.

سردار رضایی تاکید کرد: خوشبختانه مرزبانی پاکستان با اجرای 4 عملیات موفقیت آمیز بعد از نشست با ایران تقریبا به یک ثبات در امنیت مرزی رسیده و ما شاهد تامین صد درصدی امنیت مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با پاکستان هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: قرار است در هفته آینده تیمی را برای کسب نتایج نهایی عملکرد مرزبانی پاکستان در خصوص مسئله تنبیه تروریست و تامین امنیت پایدار منطقه به این کشور اعزام کنیم. در هر صورت دیپلماسی ایجاب می کرد که خود آنها مسئول برخورد با این گروهک را داشته باشند.

وی ادامه داد: حقیقتا ما در این راستا سعی کردیم مسئول پذیری را به مقامات پاکستان بیاموزیم که خوشبختانه دولت و مرزبانی پاکستان نیز برای احقاق این مهم همکاری مطلوب و شایسته ای با جمهوری اسلامی داشتند.

سردار رضایی در پاسخ به این سوال که سرنوشت جمشید دانایی فر سرباز ایرانی گرفتار شده در دام گروهک جیش العدل به کجا رسید، گفت: مجدانه در مرزهای مشترک و غیرمشترک جمهوری اسلامی خصوصا در پاکستان به دنبال دانایی فرسرباز مفقود شده هستیم ولی هنوز نمی توانیم بگوییم او به شهادت رسیده است و یا به زودی برخواهد گشت. امیدوارم هر چه زودتر با تلاش های مرزبانی کشور و تعامل با دولت پاکستان و سایر مرزها، این موضوع رفع به خیر شود.

 

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

هشت نشانه از خدمت تکفیری‌ها به جریان استکبار

موضوع : جنگ نرم ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,

 

رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریان‌هاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» فرمودند: «یک نکته‌ى غیرقابل ‌انکارى وجود دارد و آن این است که جریان تکفیر و حکومت‌هایى که پشتیبان و حامى آن هستند، کاملاً در جهت نیات استکبار و صهیونیسم دارند حرکت می‌کنند؛ کار آنها در جهت هدف‌هاى آمریکا و دولت‌هاى استعمارى اروپا و رژیم اشغالگر صهیونیستى است. شواهدى این معنا را قطعى می‌کند. جریان تکفیر ظاهر اسلامى دارد، اما عملاً در خدمت جریان‌هاى استعمارى و استکبارى و سیاسى بزرگى است که علیه دنیاى اسلام دارند کار می‌کنند.» در نوشتار زیر سعی شده است تا مستنداتی از این موضوع بیان شود.

 

-------- به ادامه ی مطلب مراجعه کنید--------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

چرا تروریست‌ها همچنان از بسیجیان بلوچ انتقام می گیرند؟

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,


اویل دو شب گذشته دو تروریست مسلح سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نصیرآباد شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در اقدامی تروریستی دو نفر از ساکنین این روستا را به شهادت رساندند.

در این اقدام تروریستی، ابتدا تروریست‌ها، بسیجی بلوچ را به شهادت می رسانند و سپس به سمت یک معلم شیعه سیستانی تیراندازی و او را نیز به شهادت می رسانند.

جریان ترور در سیستان و بلوچستان طی سال های اخیر همواره یک خط هدفمند را دنبال کرده که از جمله این اهداف می توان به مقابله با بسیجیان بلوچ، ترور معلمین، حمله به پاسگاه های مرزی، ایجاد ناامنی در مناسبت های ملی-مذهبی و تلاش برای بمب گذاری و عملیات انتحاری اشاره کرد.

------ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید --------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

متن کامل یادداشت تنها خبرنگار غربی که 10 روز با داعش زندگی کرد

موضوع : اسلام ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,

یورگن تودنهافر، کهنه سیاستمدار آلمانی و فعال رسانهای، به همراه پسرش، تنها خبرنگار غربی است که اجازه پیدا کرده تا زندگی 10روزه خود را در میان خطرناکترین گروه تروریستی امروز دنیا، یعنی گروه داعش، سپری کند و این در حالی است که او خوب میدانست خبرنگاران خارجی، خبر ذبح و کشته شدنشان را به عنوان آخرین خبر از این قلمرو مخابره کردهاند.

به گزارش رجانیوز، امروز افکار عمومی غرب آماده شنیدن خاطرات، دریافت ها و گزارش های او از این منطقه است. هرچند مواضع نسبتا معتدل او به مذاق خیلی از سیاستمداران غربی خوش نیامده است، اما او معتقد است که برای کشف حقیقت نمی توان خطر حضور در مناطق پرآسیب را به جان نخرید و برای نوشتن کتابی مستند از این گروه، برخود لازم دیده است که در این مناطق حضور یابد.

 

 

 

 

42

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ---------

سرباز امام خامنه ای جمعه 12 دی 1393 نظرات (2) ادامه مطلب

چرا موصل مرکز خلافت داعش شد؟

موضوع : اسلام ,امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,


اواخر بهار گذشته، خبر سقوط شهر «موصل» واقع در 396 کیلومتری شمال غرب بغداد، به دست گروه داعش، به رهبری ابوبکر البغدادی، منتشر شد و بعد از گذشت چند هفته (در نیمه‌ی اول تیرماه)، سخن از اعلام خلافت این گروه به میان آمد؛ چنان‌که اعلام شد با برپایی این خلافت، ابوبکر البغدادی خلیفه‌ی همه‌ی مسلمین و شهر «موصل» مرکز خلافت (پایتخت) او خواهد بود. در واقع از این زمان به بعد بود که ویژگی‌های شهر موصل و چرایی انتخاب این شهر به‌عنوان مرکز خلافت گروه داعش، به موضوعی مورد توجه تبدیل شد و تحلیل‌گران و کارشناسان مسائل سیاسی، هم‌زمان با تشریح ویژگی‌های جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی موصل، فرضیات مختلفی را در این خصوص مطرح کردند. پرسش اساسی در این‌باره، بر روی علل انتخاب موصل، متمرکز بود و بسیاری از فرضیاتی که در پاسخ به این پرسش ارائه شد، از زوایای مختلف سیاسی-نظامی به این انتخاب می‌نگریست.

 
با این ‌حال، تحلیل‌گران و کارشناسانی که از دیدگاه جریان‌شناسی عقیدتی، به پیدایش داعش و ویژگی‌های این گروه می‌نگریستند، با توجه به رویکرد تکفیری این گروه، درصدد برآمدند تا انتخاب موصل را نیز از منظر آموزه‌ها و ضوابط مورد قبول جریانات تکفیری مورد بررسی قرار دهند و هر اشاره‌ی مستقیم و غیرمستقیم شخصیت‌ها و مبلغان تکفیری را به نقش خلافتی موصل، ابزار و اساسی برای تشریح علل انتخاب این شهر به‌عنوان مرکز خلافت قرار دهند؛ چنان‌که در این خصوص، اشارات بسیار مختصر و گذرای شخصیتی چون رشید رضا (که برخی از تحلیل‌گران او را حلقه‌ای از حلقه‌ی اتصال و انتساب داعش با جریانات وهابی می‌دانند)، به شهر موصل و جایگاه آن در برپایی خلافت اسلامی، سبب شد تا انتخاب این شهر به پایتخت گروه داعش را نتیجه‌ی رهنمودها و توصیه‌های وی محسوب کنند و حتی آن را نشانه‌ی وابستگی گروه داعش به اندیشه‌های رشید رضا بدانند و افزون بر این، در نتیجه‌گیری‌های بعدی، دیگر اقدامات ضدانسانی و بسیار افراطی داعش را هم به افکار او نسبت دهند.
--------به ادامه مطلب مراجعه کنید-------
سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي