حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

امام خامنه ای درباره نیمه شعبان چه فرمودند؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,امنیتی ,اقتصادی ,مهدویت ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین سخنرانی تلویزیونی خود در سال جدید ضمن تبریک عید سعید میلاد امام زمان (عج) کرونا را آزمونی عجیب برای دنیا دانستند و فرمودند: حادثه کرونا نباید موجب غفلت ما از ظلم و ستم قدرتمندان دنیا به ملت‌های مختلف از جمله مردم فلسطین و یمن شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با ملت ایران ضمن تبیین ابعاد سازنده انتظار، ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم را پر کردن زمین از قسط و عدل برشمردند و با اشاره به جلوه هایی از  همدلی و همراهی مردم در مبارزه با کرونا تاکید کردند که تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باید جدی گرفته و به آنها عمل شود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

افشا فعالیت آزمایشگاه بیولوژیک ارتش آمریکا

موضوع : اسلام ,سیاسی ,علمی ,امنیتی , ایران ,


یک روزنامه دولتی چین از ارتش آمریکا خواست تا فعالیت های آزمایشگاه میکروبی اش را که مدت کوتاهی قبل از شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد افشا کند.

به گزارش ایرنا روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین روز شنبه در مطلبی نوشت: ابهام زیادی در مورد فعالیت آزمایشگاه میکروبی ارتش آمریکا در ارتباط با شیوع ویروس کرونا وجود دارد و همین باعث شده است تا مردم خواستار شفاف سازی فعالیت این آزمایشگاه شوند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

رئیس‌جمهور، «پژوهشگاه فضایی ایران» را منحل کرد!

موضوع : علمی ,رئیس جمهور , ایران ,


«انحلال پژوهشگاه فضایی ایران»؛ خبری که قطعا از نظر همه یک شوخی مسخره است اما دولت یازدهم نشان داده که تبحر خاصی در تبدیل خبرهای غیرقابل باور به واقعیت دارد و این ویژگی خاص دولت اکنون گریبانگیر یکی از مراکز درخشان کشور شده است. 

دستاوردهای علمی ایران در یک دهه اخیر به قدری رشد فزاینده و درخشانی داشته که حتی رسانه‌های معاند هم مجبور به اذعان در این زمینه شده‌اند؛ به ویژه دستاوردهای علمی دانشمندان کشورمان در حوزه فعالیت‌های فضایی و ارسال موجود زنده به فضا. 

حالا خبری روی خروجی خبرگزاری‌های معتبر کشور قرار گرفته که اصلا قابل باور نیست؛ خبری درباره انحلال پژوهشگاه فضایی ایران که محلی برای جمع شدن دانشمندان جوان کشور است و تمامی دستاوردهای تاریخی ایران در حوزه فعالیت‌های فضایی در این پژوهشگاه طرح‌ریزی شده است. 

براساس تصمیمات جدید که از سوی دولت یازدهم اتخاذ شده و قرار است در شورایعالی اداری مصوب شود، سازمان فضایی ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برمی گردد؛ این درحالی است که این سازمان در دولت قبل به ریاست جمهوری منتقل شده بود. 

حسن روحانی در حکمی مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور را نیز به «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور محول کرده است. در این حکم با استناد به اصل ۱۲۴ قانون اساسی، مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور موضوع بند ۳ قانون تعیین وضعیت شوراهای عالی و تایید مصوبات آن به سورنا ستاری تفویض شده و براین اساس دبیرخانه شورایعالی فضایی نیز زیرنظر معاون علمی فناوری رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد. 

---------------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید------------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

اظهارات فنی و مشروح رئیس سابق انرژی اتمی درباره فناوری هسته‌ای

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,انرژی هسته ای ,


با برنامه موشکی ما موذیانه مخالفت می‌شود، سؤال این است: ما می‌خواهیم کدام کشور را هدف قرار دهیم؟ استراتژی ایران مشخص است، ایران می‌خواهد از خودش دفاع کند و تهاجمی کار نمی‌کند، ما موشک را برای پرتاب ماهواره می‌خواهیم، البته در عین حال که حالت بازدارندگی و دفاعی داریم؛ اما موشک را برای پرتاب ماهواره می‌خواهیم، موشک‌هایی که برد بلند دارد و می‌تواند بر جاذبه غلبه کند برای پرتاب ماهواره است و بقیه کشورها هم همین کار را می‌کنند، اما آنها به‌بهانه هسته‌ای با فناوری موشکی ما مخالفت می‌کنند، چرا؟! چون نمی‌خواهند ما دسترسی به فضا داشته باشیم".

این بخشی از گفت‌وگوی فیزیکدان ایرانی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارنظرها در خصوص عدم کارایی برنامه هسته‌ای ایران است.

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دستاوردهای راهبردی جمهوری اسلامی در پی دستیابی به فناوری هسته‌ای در ابعاد داخلی و بین‌المللی، گفت: اگر شما بخواهید تأسیسات غنی‌سازی راه‌اندازی کنید، فناوری خلأ و اتصالات و پمپ‌های خلأ نقش اساسی در آن دارند و کشوری که می‌خواهد در غنی‌سازی در هر سطحی فعال شود باید خلأ در آن کشور رشد کند. غنی‌سازی در کشور ما این حسن را داشت که ما در رابطه با اجزاء و پمپ‌های خلأ رشد کنیم و با توجه به رفع نیاز آن بخش در آینده نزدیک جزو صادرکنندگان تجهیزات خلأ در دنیا شویم.

-------------به ادامه مطلب مراجعه کنید-----------

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي