حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

گزارش خلاف واقع سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در مورد سوریه

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد : گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی در خصوص بکارگیری مواد سمی در سال ۲۰۱۷ در شهرک «اللطامنه» گمراه کننده و ساختگی است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (4) ادامه مطلب

امام خامنه ای درباره نیمه شعبان چه فرمودند؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,علمی ,امنیتی ,اقتصادی ,مهدویت ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین سخنرانی تلویزیونی خود در سال جدید ضمن تبریک عید سعید میلاد امام زمان (عج) کرونا را آزمونی عجیب برای دنیا دانستند و فرمودند: حادثه کرونا نباید موجب غفلت ما از ظلم و ستم قدرتمندان دنیا به ملت‌های مختلف از جمله مردم فلسطین و یمن شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با ملت ایران ضمن تبیین ابعاد سازنده انتظار، ماموریت بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم را پر کردن زمین از قسط و عدل برشمردند و با اشاره به جلوه هایی از  همدلی و همراهی مردم در مبارزه با کرونا تاکید کردند که تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باید جدی گرفته و به آنها عمل شود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

برای احقاق حق مردم منتظر شکایت نباشید!

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,حزب الله , ایران ,


رییس قوه قضاییه گفت: برای احیای حقوق مردم، منتظر رسیدن دادخواست و شکایت نمانید.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه گسترش عدل راهبرد فعالانه دستگاه قضاست، افزود: بعد از شناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. در پایان هم بر دوران نقاهت مجرم وبرای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.


برچسب : مبارزه با فساد ,قوه قضائیه ,گرفتن حقوق مردم ,سید ابراهیم رئیسی ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

کمین خوردن نیروی آمریکایی در دیر الزور

موضوع : امنیتی ,حزب الله ,


نابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که یک نظامی آمریکایی و شماری از نیروهای کُرد سوریه در کمین عناصر مسلح در حومه شمالی دیرالزور کشته شدند.

به گزارش شبکه خبری الاخباریه سوریه، خودروی گشت زنی آمریکایی در کمین عناصر مسلح ناشناس هدف موشک آر پی جی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، افسر آمریکایی کشته شده مسؤول هلی برن در پایگاه آمریکایی واقع در میدان نفتی العمر واقع در حومه دیر الزور بوده و جسد او به پایگاه الشدادی در حومه جنوبی حسکه منتقل شده است.

هنوز مقام‌های آمریکایی واکنشی به انتشار این خبر نشان ندادند.


برچسب : آمریکا ,کمین ,سوریه ,دیر الزور ,میادین نفتی ,هلی برن ,کشته شدن نیروی آمریکایی ,
سرباز امام خامنه ای سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

شکایت لبنان از اسرائیل غاصب

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


وزارت خارجه لبنان در پی تجاوز روز سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی و حاکمیت این کشور به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری "لبنان ۲۴"  وزارت امور خارجه این کشور پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اظهار کرد: "این وزارتخانه به دلیل نقض حاکمیت لبنان توسط سه هواپیمای اسرائیلی که از خاک لبنان برای حمله به مواضعی در سوریه استفاده کرده‌اند شکایت خود را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است.


برچسب : لبنان ,حرب الله ,رژیم غاصب صهیونیستی ,شکایت از اسرائیل ,تل آویو ,نابودی اسرائیل ,حزب الله لبنان ,
سرباز امام خامنه ای شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

فرار چند داعشی از زندانی در سوریه

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


شبکه خبری سومریه نیوز گزارش داد: شماری از عناصر داعش از یک زندان تحت کنترل گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه واقع در شمال سوریه گریخته اند.


برچسب : داعش ,سوریه ,
سرباز امام خامنه ای دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (2) ادامه مطلب

بار دیگر استقلال فلسطین توسط روسیه مطرح شد

موضوع : اسلام ,سیاسی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


روسیه بار دیگر در نشست گروه چهار میانجی بین المللی خاورمیانه که به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطین شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت امور خارجه روسیه، نشست گروه چهار میانجی بین المللی خاورمیانه شامل روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل در حالی برگزار شد که سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه به نمایندگی از این کشور در آن شرکت داشت.

«در جریان این کنفرانس ویدئویی، وضعیت جاری نامطلوب روند حل و فصل منازعه مناقشه بین اعراب و رژیم صهیونیستی و جلوگیری از ویروس همه گیر جهانی کرونا بطور مطرح و مشروح بررسی شد.»


برچسب : استقلال فلسطین ,اسرائیل غاصب ,آزادی فلسطین ,جهاد اسلامی ,بیداری اسلامی ,
سرباز امام خامنه ای شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (1) ادامه مطلب

الگوی پاسداران سید الشهدا(ع) است

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبریک سالروز ولایت حصرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: خلوص، ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (ع) دارد.

«علی شمخانی» روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر به اشاره به روز پاسدار نوشت: «گذر زمان و آزمون‌های سپاه در مواجهه با بحران ها نشان داده که این نهاد الهی زیرساخت اصلی قدرت فزاینده انقلاب و نظام در مواجهه با بحران است.خلوص، ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (ع) دارد.»
سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است.
پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‌‏هایی فراموش نشدنی و حماسه‏‌هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏خواه جهان شدند.


برچسب : سپاه پاسداران ,مدافعان وطن ,مدافعان حرم ,
سرباز امام خامنه ای شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

خطر کودتا در عراق

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی عراق هشدار دادند: مانور نظامی جدید آمریکا در شیخ نشین امارات که در سایه بحران جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاده، واشنگتن را متهم به تلاش برای ایجاد یک کودتای نظامی در عراق می کند.

 این مانور نظامی که دوشنبه گذشته ۲۳ مارس (۴ فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، به این نگرانی ها و اتهامات علیه آمریکا در در داخل عراق دامن زده است.

طبق گزارش ها سه گروه شبه نظامی عراقی وابسته به آمریکا که در این مانور نظامی شرکت کرده اند حدود ۱۸۰ نفر بوده اند که کاملا اوضاع داخلی عراق و مناطق راهبردی این کشور را می شناسند.شهری که برای این مانور نظامی در یکی از بیابان های امارات طراحی شده، نیز از حیث طراحی و شکل شبیه شهرهای عراق و به طور مشخص بغداد بوده است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

حشد الشعبی نیروی نظامی و قانونی عراق است

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی , اهل تسنن ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


نخست وزیر مکلف عراق گفت که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) یک سازمان و نیروی نظامی رسمی است که با مصوبه قانونی مجلس انجام وظیفه می کند.

الزورفی با انتشار توییتی نوشت که الحشد الشعبی نهادی نظامی است که با قانون پارلمان و خواست مردمی برای مبارزه با تروریسم و ‌نجات عراق ایجاد شده است.

وی افزود: الحشد الشعبی همچنان یک سازمان نظامی محکم باقی می ماند و وفاداری و فداکاری های آن برای عراق و عراقی ها ماندگار خواهد ماند.

این دومین توییت نخست مکلف عراق در روز پنجشنبه است؛ الزرفی در توییت نخست نوشت که در صورت موفقیت در تشکیل دولت رویکردی اتخاذ خواهد کرد که عراق به عرصه ای برای تسویه حساب خارجی تبدیل نشود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روز پاسداران جان برکف مبارک

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار ، سپاه را مولد فرصت های بزرگ از متن تهدیدات و بحران ها برای پیش روندگی انقلاب ، پیشرفت کشور و پیشبرد آمال و آرمان های ملت ایران توصیف و تاکید کرد: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که همراه با خود زمزمه می کنند.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ترور سردار سلیمانی را شکست راهبردی آمریکا خواند

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


روزنامه نیویورک تایمز شامگاه روز شنبه با توجه به حملات راکتی اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق نوشت که مقامات کاخ سفید بعد از ماه‌ها پی برده‌اند که ترور سردار سلیمانی «شکست راهبردی برای آمریکا» بوده است. 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعتراف کرد که هم اکنون شماری از مقامات دولت ترامپ به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نتوانسته به اهداف راهبردی که ترامپ خواهان بدست آوردن آن بود، دست پیدا کند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

بخشی ازتوان موشکی را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید

موضوع : اسلام ,امنیتی ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,حزب الله , ایران ,


 

دفاتر بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

برخی توان درک پایان دوران ابرقدرتی امریکا را ندارند

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,

حزب الله

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در واکنش به اظهارات اخیر مقامات امریکایی پیرامون توان دفاعی و برنامه‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: به آمریکا و دیگران اجازه دخالت و فضولی در امور دفاعی کشور را نمی‌دهیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برنامه‌های موشکی و توان دفاعی ایران با هر رویکردی که داشته باشد، در هیچ محفل خارجی قابل مذاکره نیست.

وی تصریح کرد: هرگاه لازم باشد از توان دفاعی خود در برابر زورگویان استفاده خواهیم کرد.

سردار جزایری با بیان اینکه اگر امریکا پا را فراتر از حد بگذارد باید نگران موشک‌های ایرانی باشد، افزود: توان نظامی ما در خدمت دفاع از امت اسلامی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دوران ابرقدرتی امریکا گذشته است، با این حال هنوز عده‌ای آن را درک نمی‌کنند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

نتانیاهو: ایران نمی تواند اسرائیل را نابود

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,حزب الله , ایران ,

فلسطین الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به همراه «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم در جریان دیدار با مجروحان عملیات مزارع اشغالی شبعا گفت: ما در معرض حملات سازمان یافته از سوی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که می خواهد اسرائیل را نابود کند اما آنها موفق به تحقق این امر نخواهند شد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران مسئول عملیات در شبعا است. ایران به دنبال گشودن جبهه های جدید علیه اسرائیل است، این همان کشوری است که کشورهای بزرگ می خواهند با آن به توافق دست یابند.

نتانیاهو با اعلام اینکه در صورت امضای توافق هسته ای با ایران تکنولوژی دستیابی به سلاح هسته ای در اختیار ایران باقی می ماند گفت: اسرائیل با چنین توافقی مخالف است.

وی گفت که در سخنرانی خود در کنگره آمریکا در اوایل ماه مارس بر این نکته تاکید خواهد کرد در صورتی که ایران به سلاح هسته ای دست یابد اوضاع دشوار خواهد شد.

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

حزب الله انتقامش را گرفت؛ حالا منتظر صاعقه‌هاي ويرانگر ايران باشيد

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


"جهزوا_ملاجئکم"همين دو كلمه كافي بود تا خواب از چشمان مقامات رژيم صهيونيستي گرفته شود. سيد حسن نصرالله خطاب به مقامات اين رژيم تهديد كرده بود كه: «پناهگاه هایتان را آماده کنید!» 

عمليات ديروز اولين واكنش ميداني حزب‌الله به حمله‌اي است كه ۱۰ روز پيش رژيم صهيونيستي در منطقه موسوم به مزارع الامل در شهر قنيطره در جنوب سوريه صورت داد و باعث شهادت ۵ عضو حزب‌الله شد.

با حمله غيرمنتظره و پيچيده به ارتش اسرائيل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله اثبات كرد، تهديد دبيركلش براي انتقام گيري از صهيونيست ها تنها يك ادعا و يا بلوف نيست. آنها در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند، تا بعد از آن، تيتر اكثر رسانه ها جهان به "آغاز انتقام گيري حزب الله از اسرائيل" اختصاص يابد.

شبکه خبری المنار در همين خصوص گزارش کرد که در این حمله حداقل ۹ خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند. شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که 17 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

این نکته را باید در نظر داشت که عملیات مهم حزب الله در حالی روز گذشته صورت گرفت که رژیم صهیوینستی در ده روز اخیر تدابیر شدید امنیتی را در نظر گرفته بود و انتظار واکنش حزب الله به حملات این رژیم را داشت. با همه این تدابیر اما حزب الله موفق شد طی زمان بسیار کوتاهی خسارات شدید به این رژیم وارد کند.

حالا منتظر صاعقه هاي ويرانگر ايران باشيد


با اين حال، رژيم صهيونيستي روز گذشته، تنها بخشي از انتقامي كه در انتظارش بود را به چشم خود ديد. آنها بايد بعد از دفن اجساد نظاميانشان، منتظر انتقام سخت تري باشند؛ همان صاعقه هاي ويرانگري كه فرمانده كل سپاه ودعده ي آن را داده است. 

---------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید------------

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (3) ادامه مطلب

ما را آزمایش نکنید؛ هر تروری را به شیوه مناسب خود پاسخ می دهیم

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


«سید حسن نصرالله» امروز در مراسم گرامی‌ داشت شش شهید حزب‌الله و یک شهید سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در جنوب سوریه، سخنرانی کرد. 

در این مراسم شمار زیادی از شخصیت های سیاسی و مذهبی لبنان و همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران هم حضور دارند.

تسلیت سید حسن نصرالله به خانواده شهدای قنیطره

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنرانی خود به روان پاک حضرت محمد(ص) و عترت پاکش درود فرستاد. دبیرکل حزب الله در ادامه به آیه ای از قرآن کریم درباره شهادت اشاره کرد و گفت در آغاز مایلم سخنانی را در خصوص کاروان شهدا و همبستگی مردم در این زمینه بیان کنم و در  ادامه به عملیات ترور در قنیطره و عملیات مقاومت در مزارع اشغالی شبعا اشاره می کنم.

ابتدا به خانواده های شهدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و درجات عالی را نزد خداوند برای شهدای مقاومت مسئلت می‌کنم‬‎. از خداوند می خواهم که شهدای شما را شفیعان شما و ما در روز قیامت قرار دهد و به شما صبر و اجر عنایت فرماید.

همچنین از تمام کسانی که به خاطر این شهدای بزرگ با ما به شیوه های مختلف ابراز همبستگی کردند از لبنان تا فلسطین، سوریه، ایران، موریتانی، پاکستان و جهان اسلام و کشورهای عربی و تمام کسانی که از عملیات بزرگ مقاومت در مزارع شبعا تمجید و ابراز همبستگی کردند، قدردانی می‌کنم‬.

از مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان که از همان لحظه نخست ترور جنایتکارانه در قنیطره در بالاترین سطح آمادگی و مسئولیت پذیری قرار داشتند نیز تشکر می‌کنم.

لازم است از ملت عزیز لبنان ملت مقاوم و تمام کسانی که در کنار مقاومت قرار داشته اند از همان لحظه ترور جنایتکارانه در قنیطره و با وجود مخاطرات امنیتی در مراسم تشییع شهدا شرکت و از هر گزینه ای که مقاومت در پیش گرفت، حمایت کرده اند، قدردانی می‌کنم.

سید حسن نصرالله که سخنان حماسی اش با ابراز احساسات مردم حاضر در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره روبرو می شد، از شهدای ارتش لبنان که در نبرد با تروریست ها و دفاع از لبنان در برابر تروریست های تکفیری مسلح به شهادت رسیدند، تمجید کرد.‬‎

وی با اشاره به همسویی و اتحاد گروه های تروریستی تکفیری و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد به شهدای ارتش لبنان که در راس بعلبک در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیدند، درود می فرستم.‬‎

دبیرکل حزب الله در ادامه با آوردن نام شهدای قنیطره از جمله شهید الله دادی از جمهوری اسلامی ایران گفت به این شهدا اعلام می کنم بر شما مبارک باد و گوارای شما باد حسن عاقبت‬‎ و رستگاری.

اما شما ای برادران و فرزندان و شهدای عزیزمان که به زندگی عزتمندانه و سعادت اخروی نائل شدید و ازخداوند می خواهیم به ما کمک کند در راه شما باقی بمانیم و راه شما را ادامه دهیم.آرزو داریم که خداوند نیز افتخار شهادت آنها را نصیب ما کند.

---------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

پیامی به تل‌ آویو : «منتظر پاسخ‌ های بعدی باشید»

موضوع : اسلام ,امنیتی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,

به گزارش عمارنامه، همایش بزرگداشت شهدای مقاومت با عنوان «جهاد ادامه دارد» با حضور فرمانده کل سپاه، برخی مقامات لشگری و کشوری و تنی چند از شخصیت‌های سیاسی بعد از ظهر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در ادامه گزارش مشروح این همایش می‌ آید:

حزب الله

سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های بعدی هسته‌های حزب‌الله باشند

فرمانده کل سپاه در این همایش گفت: حزب‌الله امروز یکی از فرزندان انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی پس از 36 سال فرزندانی را به جهان داد و هسته‌های حزب‌الله که فرزندان امام هستند پاسخی را به اقدام اسرائیلی‌ها دادند و آنان باید منتظر پاسخ‌های بعدی باشند.

سرلشگر جعفری با بیان اینکه جوانان ما توانستند به نقش‌آفرینی‌های بسیاری بپردازند، تصریح کرد: کار در این عرصه‌ها بسیار سخت است و نیاز به تخصص و توانمندی بیشتری دارد که باید کمر به همت ببنیدیم و در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم. سرلشکر جعفری با بیان اینکه وضع‌ ما نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز حزب‌الله توانمندتر شده است و آنها باید بدانند که انقلاب اسلامی و مقاومت تفاوتی میان جوان ایرانی، لبنانی، عراق و سوری قائل نمی‌شود و همانطور که جوانان دوش به دوش یکدیگر در کشورهای عراق، سوریه و لبنان در حال مبارزه هستند.

--------- به ادامه مطلب مراجعه فرمایید-----------

 

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

خدایا یعنی میشه؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,مهدویت ,پوستر ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,دل نوشته ,حزب الله ,

حزب الله

خدایا یعنی ممکنه این خبر رو بشنویم؟
انشا الله
ظهور خیلی نزدیک است نزدیک تر از آنچه که من و شما فکر می کنیم!!!!!!!!!!!

سرباز امام خامنه ای جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

اگر ایستادگی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود دولت عراق هم نبود

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


 هادی‌العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در سخنانی، گفت: آزادسازی عراق از طریق اتحاد مردم حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه آزادسازی تمام عراق جز با بسیج مردمی حاصل نمی‌شود، افزود: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تأمین امکانات مورد نیاز، به تمامی مناطق عراق سرازیر خواهیم شد که این موضوع با بسیج مردمی و با هماهنگی نیروهای امنیتی حاصل خواهد شد، این موضوع بدون هیچ نیازی به ائتلاف بین‌المللی و بدون کمک آمریکا حاصل می‌شود.
فرمانده سپاه بدر عراق در مورد ابعاد شخصیتی سردار تقوی، گفت: سردار تقوی الگوی زهد و عبادت و شجاعت است. وی یک مدرسه بود و بنده مدت‌ها با او رابطه دوستی داشتم. او پس از توقف جنگ در عراق به سوریه رفت و حتی در آنجا نیز با وی در ارتباط بودم، پس از هجوم داعش به عراق، او به نداها لبیک گفت و نقش بسزایی در آزادسازی جرف‌الصخر و دیگر مناطق عراق داشت و سپس دعوت حق را لبیک گفت.
العامری ادامه داد: سردار تقوی در واقع به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت که فرموده بودند: "خداوندا، درهای بهشت را بر روی مشتاقان خود مبند".
وی همچنین در مورد نقش نیروی قدس سپاه و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز، تصریح کرد: در صورت عدم ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر دولتی به‌نخست‌وزیری حیدر العبادی در بغداد وجود نداشت.
فرمانده سپاه بدر عراق در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مقابله با داعش به‌جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت این کشور حاصل نمی‌شود.
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

دو ضربه چاقو بر پیکر جوان بسیجی

موضوع : جنگ نرم ,امنیتی ,حزب الله ,امر به معروف ,

بسیجی ناحیه امیرالمومنین سپاه تهران در هنگام بازگشت از نماز جمعه درپی امر به معروف ونهی از منکر با ضربات چاقو به شدت مجروح شد.

احمد خسروی بسیجی گردان های واکنش سریع سپاه تهران به هنگام بازگشت از نمازجمعه با مشاهده ایجاد مزاحمت خودروی پراید سفید رنگ ایران 26 به خانمی که منتظر تاکسی ایستاده بود، جهت امر به معروف نزدیک راننده شد که در این هنگام جوان مزاحم با بازکردن در خودرو احمد خسروی را نقش زمین کرد و همچنان به مزاحمت خود ادامه داد. در این حین احمد موتور را از روی پاهای خود کناری زد و به سمت جوان مزاحم رفت و باوجود جثه کوچک و آمادگی جسمانی خوب راننده را از ادامه کار زشت خود منع کرد.

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید---------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

درخواست‌ کشورهای اروپایی برای آموزش حفاظتی از سپاه

موضوع : امنیتی ,حزب الله ,


 سرهنگ باقری معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه ، با اشاره به سی‌امین سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در پنجم دی‌ماه سال 63 گفت: در آن سال ظرف چند ماه قریب به 5 هواپیما از ایران ربوده شد که 2 فروند آن مسافری و بقیه در حوزه‌های دیگر بوده‌اند.

وی افزود: لذا در آن زمان امام(ره) به آقای محسن رضایی فرمانده وقت سپاه ابلاغ کردند که حفاظت از هواپیماها به سپاه واگذار شود و تأکید کردند از این پس سپاه را مسئول می‌دانم.

* موفقیت سپاه در 13 درگیری هوایی

باقری ادامه داد: از آن زمان که سپاه این مسئولیت را به عهده گرفت 130 مورد اقدام به هواپیماربایی داشتیم که در 13 مورد درگیری‌ شده و هم مهاجمین و هم برادران امنیت پرواز آسیب دیده‌اند اما در هیچکدام از این موارد مهاجمین در عملیات خود موفق نبوده‌اند.

حزب الله

 

---------- به ادامه ی مطلب مراجعه کنید-------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

توصیه سید حسن نصرالله به تکفیری‌ها چه بود

موضوع : حزب الله ,


حزب الله هرگز حتی یک بار هم ادعا نکرده که دارد "به نیابت از بقیه‌ جهان" با تروریست‌ها می‌جنگد. حزب الله حتی این را هم اعلام نکرده که دشمن اصلی‌اش در سوریه تکفیری‌ها هستند.

 پس از شروع حوادث سوریه، و موضع‌گیری‌ها و رفتارهای حزب الله متناسب با تحولات این بحران، شبهات متعددی درباره عملکرد حزب مطرح شد. شبهاتی چون : حمایت از دیکتاتوری، دخالت نظامی بر مبنای طائفه‌گرایانه، قرار گرفتن در یک جبهه با آمریکایی‌ها و پذیرش روایت آمریکایی‌ها درباره جنگ جهانی با تروریسم (که پس از 11 سپتامبر شکل گرفت).

در این گزارش که ترجمه‌ای است از گزارش نویسنده‌ی سعودی، عمر کاید، در روزنامه‌ی الاخبار لبنان و طی دو قسمت تقدیم خواهد شد؛ تلاش خواهیم کرد به تفصیل، شبهه‌ی دخالت «طائفه‌گرایانه‌ی» حزب الله در سوریه و موضوع جنگ «مشترک» حزب الله و آمریکا با تروریسم را بررسی کرده و به برخی ایرادات مطرح شده از طرف جریان ضد مقاومت 14 مارس درباره‌ی گفتارها و رفتارهای اخیر حزب الله بپردازیم.


------------به ادامه مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي