حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

برای احقاق حق مردم منتظر شکایت نباشید!

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,حزب الله , ایران ,


رییس قوه قضاییه گفت: برای احیای حقوق مردم، منتظر رسیدن دادخواست و شکایت نمانید.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه گسترش عدل راهبرد فعالانه دستگاه قضاست، افزود: بعد از شناسایی مبتلایان به کروناهای اقتصادی اخلاقی واجتماعی، اولا مراقبت کنید خودتان مبتلا نشوید سپس علت یابی کنید و برای درمان، حکم صادرکنید. در پایان هم بر دوران نقاهت مجرم وبرای بازگشت او به جامعه نظارت کنید.


برچسب : مبارزه با فساد ,قوه قضائیه ,گرفتن حقوق مردم ,سید ابراهیم رئیسی ,
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

فروپاشی شورای همکاری خلیج فارس

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,اقتصادی , ایران ,


برقراری تماس تلفنی سران قطر و کویت نشان داد که تنش‌ها بین اعضای «شورای همکاری خلیج فارس» هنوز فروکش نکرده و اعضای این شورا تمایل دارند، جداگانه با یکدیگر درباره مسائل منطقه و جهان تبادل نظر و همکاری کنند.

رسانه‌های قطر روز شنبه از تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور با «شیخ صباح احمد جابر الصباح» همتای کویتی خود خبر دادند. 

سرباز امام خامنه ای شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

الگوی پاسداران سید الشهدا(ع) است

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبریک سالروز ولایت حصرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: خلوص، ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (ع) دارد.

«علی شمخانی» روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر به اشاره به روز پاسدار نوشت: «گذر زمان و آزمون‌های سپاه در مواجهه با بحران ها نشان داده که این نهاد الهی زیرساخت اصلی قدرت فزاینده انقلاب و نظام در مواجهه با بحران است.خلوص، ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (ع) دارد.»
سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است.
پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‌‏هایی فراموش نشدنی و حماسه‏‌هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏خواه جهان شدند.


برچسب : سپاه پاسداران ,مدافعان وطن ,مدافعان حرم ,
سرباز امام خامنه ای شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روز پاسداران جان برکف مبارک

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار ، سپاه را مولد فرصت های بزرگ از متن تهدیدات و بحران ها برای پیش روندگی انقلاب ، پیشرفت کشور و پیشبرد آمال و آرمان های ملت ایران توصیف و تاکید کرد: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که همراه با خود زمزمه می کنند.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

افشا فعالیت آزمایشگاه بیولوژیک ارتش آمریکا

موضوع : اسلام ,سیاسی ,علمی ,امنیتی , ایران ,


یک روزنامه دولتی چین از ارتش آمریکا خواست تا فعالیت های آزمایشگاه میکروبی اش را که مدت کوتاهی قبل از شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد افشا کند.

به گزارش ایرنا روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین روز شنبه در مطلبی نوشت: ابهام زیادی در مورد فعالیت آزمایشگاه میکروبی ارتش آمریکا در ارتباط با شیوع ویروس کرونا وجود دارد و همین باعث شده است تا مردم خواستار شفاف سازی فعالیت این آزمایشگاه شوند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

ماموریت اصلی سفارت ایران در عراق چیست؟

موضوع : سیاسی ,اقتصادی , اهل تسنن ,شیعه , ایران ,


سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تاکید کرد که ماموریت و محور اصلی فعالیت سفارت کشورمان در بغداد گسترش پیوندها و همکاری های اقتصادی و بازرگانی میان دو کشور همسایه است. «ایرج مسجدی» روز یکشنبه در دیدار با «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه افزود: استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران در این میان نقش مهمی در توسعه پیوندهای اقتصادی با عراق دارند، بنابراین سفارت کشورمان همواره کوشش خواهد کرد تا روابط و همکاری های اقتصادی و بازرگانی به بهترین سطح و شکل گسترش یابد.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

رابطه جهش تولید و نقدینگی کشور

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,اقتصادی , ایران ,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب با ساماندهی و مدیریت نقدینگی کشور محقق می‌شود.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نقدینگی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کشور باید در راستای قطع وابستگی، توسعه صادرات، تقویت زنجیره‌های تولید، خوداتکایی و تاب‌آوری ملی و در نهایت "جهش تولید" به‌کار گرفته شود.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

بی‌اعتنایی آشکار آخوندی به تذکر رهبری درباره مسکن مهر!

موضوع : اقتصادی ,رئیس جمهور , ایران ,


به اتمام نرسیدن مسکن مهر با گذشت ۳.۵ سال از شروع به کار دولت فعلی، این ذهنیت به اذهان متبادر شده که طرح ملی مسکن مهر همچنان نقشی مهم در منظومه طرحهای عمرانی وزارت راه و شهرسازی بازی نمیکند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0) ادامه مطلب

دشمن روحانی نیستم اما نمی‌توانم مقابل تضییع حق مردم سکوت کنم!!!!

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,


مقام معظم رهبری با طرح موضوع انقلابی و غیرانقلابی آرایش جدیدی را بر فضای سیاسی-اجتماعی کشور حاکم کردند که مهمترین موضوع در این مهم، بحث شاخصه‌های انقلابی‌گری است. برای به بحث گذاشتن شاخصه‌های "انقلابی‌گری" طی سفر به مشهد مقدس با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت‌وگو کردیم.
آیت‌الله علم‌‌الهدی در این گفت‌وگوی تفصیلی، با تاکید بر آنکه معیشت و اقتصاد مردم و تلاش برای رفاه و همچنین محرومیت‌زدایی از ارکان مطالبات جریان انقلابی است، گفت که منافع ملی نه تنها تزاحمی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند بلکه ملازم با آن است؛ این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت که انقلابی‌ها دنبال تعامل سازنده با همه کشورهای دنیا هستند و تنها با استکبار مخالف‌ند که آمریکا تنها مصادق آن در جهان امروز است. به گفته وی اعتبار این مهم نیز تا زمانی است که آمریکا خوی استکباری داشته باشد.امام جمعه مشهد، درباره خطبه‌هایی که می‌خواند نیز می‌گوید، دشمن روحانی نیستم اما امام جمعه‌ام و نهی از منکر و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی امام جمعه است.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (1) ادامه مطلب

بخشی ازتوان موشکی را درقالب رزمایش به جهانیان نمایش دهید

موضوع : اسلام ,امنیتی ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,حزب الله , ایران ,


 

دفاتر بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران به همراه دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- خواستار آن شدند که بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایش دهند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

صالحی می‌گفت بروید دعا کنید توافق به هم بخورد/ ۸۰ درصد سانتریفیوژها نابود می‌شوند

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,رئیس جمهور ,انرژی هسته ای , ایران ,


علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه در مرکز فناوری پژوهشگاه شاخص پژوه با اشاره به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی،‌ جایگاه مردم در این مولفه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی قابلیت‌های مردم را به نمایش گذاشت و همین مردم و دیگر مردم ملتزم به جمهوری اسلامی در منطقه عمق استراتژیک ما هستند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

چرا دولت مدعی حمایت از آزادی برای دولتی کردن تشکل‌های دانشجویی تلاش می‌کند؟

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,رئیس جمهور ,فرهنگ ,فتنه ی88 , ایران ,


 به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، ۲۵۷ مسئول بسیج دانشجویی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به بخشنامه غیرقانونی دانشگاه آزاد درخصوص محدودکردن این تشکل دانشجویی، با صدور نامه‌ای خطاب به حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اعلام کردند: متاسفانه وجود برخی کج سلیقگی‌ها و احیانا عدم اطلاع برخی از تصمیم سازان آن دانشگاه از قانون، سبب شد تا آذرماه سال گذشته بخشنامه‌ای خلاف قانون به منظور ایجاد محدودیت برای تشکل انقلابی بسیج دانشجویی، ابلاغ و در دستور کار واحدهای دانشگاه آزاد قرار گیرد.
سرباز امام خامنه ای یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0) ادامه مطلب

حکومت شیعی به هویت ایرانی استحکام می‌بخشد

موضوع : اسلام ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,فضای مجازی , ایران ,

 

 حزب الله

 روزنامه نیویورک پست با اشاره به افزایش روزافزون قدرت منطقه ای ایران، مدعی شد ایرانیان در حال بازیابی امپراتوری پارس با ماهیتی شیعی هستند.

این روزنامه در مقاله ای به قلم \"رالف پیترز\" نوشت: ایران آجر ها را یکی یکی روی هم قرار می دهد. همان طور که در فاکس نیوز هشدار دادم، ایرانیانِ این دوران، با میراث پارسیشان، با همان جدیتی که سربازان کوروش در ۲۵۰۰ سال پیش رژه می رفتند، در حال حرکت هستند. رییس جمهور ما در حالی که تجاوز ایران به خاورمیانه را نادیده می گیرد، درباره توافق با ایران در زمینه برنامه هسته ای دچار وسواس فکری شده است. در پیغام اخیر ایالات متحده رییس جمهور حتی از ایران دربرابر کنگره و تحریم های بیشتر، دفاع کرد. 

نیویورک پست در ادامه با این ادعا که ایران به دنبال سلاح هسته ایست، می‌نویسد: این تنها یک وجه از طرح بزرگ تهران است. تا به امروز ایران هیچ چیز از دست نداده است در حالی که ما حاکمیت زمان، کاهش تحریم ها و تقریبا ۱۲ میلیون از دارایی های مسدود شده را به آنها داده ایم. 

نویسنده این مقاله می‌افزاید: ایران بر غرب افغانستان مسلط شده و اگر (داعش) از بین برود، ایران کنترل منطقه را بدست می گیرد و نه تنها عراق، بلکه سوریه نیز به دولت همیشه وابسته به ایران تبدیل می شود. اگر دولت اسد باقی بماند - که احتمالا همین هم خواهد شد - سوریه به امپراتور جدید پارس (!) خراج خواهد داد. 

ایران از طریق حزب الله بر سیاست های لبنان تسلط دارد و مخالفت مستقیم ما برای مسلح کردن کرد ها، تنها متحد ما را در میان هرج و مرج دولت اسلامی، به سمت دستان ایران هدایت می کند.

ایران از هوثی ها که دولت طرفدار امریکا را سرنگون کردند حمایت می کند و مرزهای یمن با پادشاهی عربستان سعودی در میان بحران منطقه شاهد انتقال دولت است. عربستان مطمئنا در امور یمن مداخله می کند اما وحشت خانواده حاکم از این است که ارتش پرهزینه عربستان خود را مانند طبل توخالی نشان دهد. 

نویسنده نیویورک پست، در پایان این مقاله می‌نویسد: امپراتوری های هیتی ها، آشوری ها و بابلیان از بین رفتند ولی زبان و فرهنگ فارسی بر حمله کنندگان غلبه کرد و غرور پارسی، قدرتمند و دائمی است. آمریکایی زمانی ادعا می کردند که شماری از ایرانی ها مشتاقانه برای ما تجمع می کنند، اما دچار توهم شده بودیم. ایرانی ها هویت قومی متحدی دارند که با حکومت شیعی مستحکم تر می شود.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (3) ادامه مطلب

برخی توان درک پایان دوران ابرقدرتی امریکا را ندارند

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,

حزب الله

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در واکنش به اظهارات اخیر مقامات امریکایی پیرامون توان دفاعی و برنامه‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: به آمریکا و دیگران اجازه دخالت و فضولی در امور دفاعی کشور را نمی‌دهیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برنامه‌های موشکی و توان دفاعی ایران با هر رویکردی که داشته باشد، در هیچ محفل خارجی قابل مذاکره نیست.

وی تصریح کرد: هرگاه لازم باشد از توان دفاعی خود در برابر زورگویان استفاده خواهیم کرد.

سردار جزایری با بیان اینکه اگر امریکا پا را فراتر از حد بگذارد باید نگران موشک‌های ایرانی باشد، افزود: توان نظامی ما در خدمت دفاع از امت اسلامی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دوران ابرقدرتی امریکا گذشته است، با این حال هنوز عده‌ای آن را درک نمی‌کنند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

می‌خواهند شکست دیپلماسی لبخند را بر گردن رهبری بیندازند

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,

سردار مهندس حاج سعید قاسمی فعال فرهنگی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس دوشنبه شب در همایش «غیرت در ایستگاه دیپلماسی» که در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

اهم سخنان طرح شده توسط  ایشان در این همایش بدین شرح است:

 

  • با همه فراز و نشیب‌ها در آستانه سی و ششمین سالگرد انقلاب که به گفته امام انفجار نور بود هستیم؛ و حدود چهار دهه را طی طریق کرده ایم. ما مراحلی را گذراندیم که می‌گفتند فردا، انقلابی وجود ندارد و کار تمام است. زمانی که گروهک‌های مسلح عربده کشی می‌کردند می‌گفتند کار انقلاب تمام است. پیش بینی می‌کردند خیلی دیگر بتوانید دوام بیاورید شش ماه است و تا همین الان دائم این شش ماه‌ها را تمدید می کنند. ان شا الله آن قدر این زمان ها را تمدید کنند که پرچم این انقلاب را به دست امام زمان(عجل الله) برسانیم.

 

  • زمانی که امام تصمیم گرفت با مستکبران و رژیم پهلوی درگیر شود تقریبا همه با او مخالفت کردند. و می گفتند این کار دیوانگی و جنون است و جواب نمی دهد و آمریکا حکمران این نظام است. مردم این کشور قرن هاست که به حکومت دیکتاتوری عادت کرده اند؛ و این کار نتیجه ای ندارد. در شرایطی که ناقوس مرگ بر نظام حاکم بود، امام شروع به مبارزه کرد و وقتی به امام گفتند که سرباز و یار نداریم امام در جواب گفت: سربازهای من در گهواره ها هستند.

 

  • امام برای تفکر بزرگ خود خیلی سختی کشید و پانزده سال به تبعید رفت. اما در نجف در کنار خود امیرالمومنین(علیه السلام) درس و رموز این انقلاب بزرگ را مستقیم از خود مولا دریافت کرد که این تقدیر الهی خداوند عزوجل بود.

 

  • در طول این مسیر خیلی ها در راه امام قرار گرفتند و به او گفتند: این مدل کار فرهنگی برای انقلاب کردن، جواب نمی دهد و به امام پیشنهاد کردند که از ظرفیت نظامی گروهک ها استفاده کن، اما امام گفت که ما به اسلحه نیاز نداریم؛ و ما با فتح القلوب انقلاب می کنیم. موضوع جالب همین است که شاید منطقی به نظر می رسید که امام از این مجموعه نظامی استفاده می کرد و بعد ها آن را انکار می کرد و یا سهم آن گروه ها را می داد چرا که در آن زمان سرباز و نیرو نداشت. اما این ها نشان می دهد که هدف وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان برای رسیدن به اهداف از هر وسیله ای استفاده کرد.

--------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید -------

سرباز امام خامنه ای جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (4) ادامه مطلب

نتانیاهو: ایران نمی تواند اسرائیل را نابود

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,حزب الله , ایران ,

فلسطین الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به همراه «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم در جریان دیدار با مجروحان عملیات مزارع اشغالی شبعا گفت: ما در معرض حملات سازمان یافته از سوی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که می خواهد اسرائیل را نابود کند اما آنها موفق به تحقق این امر نخواهند شد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران مسئول عملیات در شبعا است. ایران به دنبال گشودن جبهه های جدید علیه اسرائیل است، این همان کشوری است که کشورهای بزرگ می خواهند با آن به توافق دست یابند.

نتانیاهو با اعلام اینکه در صورت امضای توافق هسته ای با ایران تکنولوژی دستیابی به سلاح هسته ای در اختیار ایران باقی می ماند گفت: اسرائیل با چنین توافقی مخالف است.

وی گفت که در سخنرانی خود در کنگره آمریکا در اوایل ماه مارس بر این نکته تاکید خواهد کرد در صورتی که ایران به سلاح هسته ای دست یابد اوضاع دشوار خواهد شد.

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

حزب الله انتقامش را گرفت؛ حالا منتظر صاعقه‌هاي ويرانگر ايران باشيد

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


"جهزوا_ملاجئکم"همين دو كلمه كافي بود تا خواب از چشمان مقامات رژيم صهيونيستي گرفته شود. سيد حسن نصرالله خطاب به مقامات اين رژيم تهديد كرده بود كه: «پناهگاه هایتان را آماده کنید!» 

عمليات ديروز اولين واكنش ميداني حزب‌الله به حمله‌اي است كه ۱۰ روز پيش رژيم صهيونيستي در منطقه موسوم به مزارع الامل در شهر قنيطره در جنوب سوريه صورت داد و باعث شهادت ۵ عضو حزب‌الله شد.

با حمله غيرمنتظره و پيچيده به ارتش اسرائيل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله اثبات كرد، تهديد دبيركلش براي انتقام گيري از صهيونيست ها تنها يك ادعا و يا بلوف نيست. آنها در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند، تا بعد از آن، تيتر اكثر رسانه ها جهان به "آغاز انتقام گيري حزب الله از اسرائيل" اختصاص يابد.

شبکه خبری المنار در همين خصوص گزارش کرد که در این حمله حداقل ۹ خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند. شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که 17 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

این نکته را باید در نظر داشت که عملیات مهم حزب الله در حالی روز گذشته صورت گرفت که رژیم صهیوینستی در ده روز اخیر تدابیر شدید امنیتی را در نظر گرفته بود و انتظار واکنش حزب الله به حملات این رژیم را داشت. با همه این تدابیر اما حزب الله موفق شد طی زمان بسیار کوتاهی خسارات شدید به این رژیم وارد کند.

حالا منتظر صاعقه هاي ويرانگر ايران باشيد


با اين حال، رژيم صهيونيستي روز گذشته، تنها بخشي از انتقامي كه در انتظارش بود را به چشم خود ديد. آنها بايد بعد از دفن اجساد نظاميانشان، منتظر انتقام سخت تري باشند؛ همان صاعقه هاي ويرانگري كه فرمانده كل سپاه ودعده ي آن را داده است. 

---------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید------------

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (3) ادامه مطلب

ما را آزمایش نکنید؛ هر تروری را به شیوه مناسب خود پاسخ می دهیم

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


«سید حسن نصرالله» امروز در مراسم گرامی‌ داشت شش شهید حزب‌الله و یک شهید سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در جنوب سوریه، سخنرانی کرد. 

در این مراسم شمار زیادی از شخصیت های سیاسی و مذهبی لبنان و همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران هم حضور دارند.

تسلیت سید حسن نصرالله به خانواده شهدای قنیطره

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنرانی خود به روان پاک حضرت محمد(ص) و عترت پاکش درود فرستاد. دبیرکل حزب الله در ادامه به آیه ای از قرآن کریم درباره شهادت اشاره کرد و گفت در آغاز مایلم سخنانی را در خصوص کاروان شهدا و همبستگی مردم در این زمینه بیان کنم و در  ادامه به عملیات ترور در قنیطره و عملیات مقاومت در مزارع اشغالی شبعا اشاره می کنم.

ابتدا به خانواده های شهدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و درجات عالی را نزد خداوند برای شهدای مقاومت مسئلت می‌کنم‬‎. از خداوند می خواهم که شهدای شما را شفیعان شما و ما در روز قیامت قرار دهد و به شما صبر و اجر عنایت فرماید.

همچنین از تمام کسانی که به خاطر این شهدای بزرگ با ما به شیوه های مختلف ابراز همبستگی کردند از لبنان تا فلسطین، سوریه، ایران، موریتانی، پاکستان و جهان اسلام و کشورهای عربی و تمام کسانی که از عملیات بزرگ مقاومت در مزارع شبعا تمجید و ابراز همبستگی کردند، قدردانی می‌کنم‬.

از مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان که از همان لحظه نخست ترور جنایتکارانه در قنیطره در بالاترین سطح آمادگی و مسئولیت پذیری قرار داشتند نیز تشکر می‌کنم.

لازم است از ملت عزیز لبنان ملت مقاوم و تمام کسانی که در کنار مقاومت قرار داشته اند از همان لحظه ترور جنایتکارانه در قنیطره و با وجود مخاطرات امنیتی در مراسم تشییع شهدا شرکت و از هر گزینه ای که مقاومت در پیش گرفت، حمایت کرده اند، قدردانی می‌کنم.

سید حسن نصرالله که سخنان حماسی اش با ابراز احساسات مردم حاضر در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره روبرو می شد، از شهدای ارتش لبنان که در نبرد با تروریست ها و دفاع از لبنان در برابر تروریست های تکفیری مسلح به شهادت رسیدند، تمجید کرد.‬‎

وی با اشاره به همسویی و اتحاد گروه های تروریستی تکفیری و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد به شهدای ارتش لبنان که در راس بعلبک در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیدند، درود می فرستم.‬‎

دبیرکل حزب الله در ادامه با آوردن نام شهدای قنیطره از جمله شهید الله دادی از جمهوری اسلامی ایران گفت به این شهدا اعلام می کنم بر شما مبارک باد و گوارای شما باد حسن عاقبت‬‎ و رستگاری.

اما شما ای برادران و فرزندان و شهدای عزیزمان که به زندگی عزتمندانه و سعادت اخروی نائل شدید و ازخداوند می خواهیم به ما کمک کند در راه شما باقی بمانیم و راه شما را ادامه دهیم.آرزو داریم که خداوند نیز افتخار شهادت آنها را نصیب ما کند.

---------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

مظلومیت «انقلاب اسلامی» در نشست‌های تبلیغاتی «دهه فجر»

موضوع : ایران ,

این روزها که به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، همانند سال‌های گذشته شاهدیم که وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی دولتی به‌مناسبت دهه فجر نشست خبری و مطبوعاتی برگزار می‌کنند و احتمالاً طی دو هفته آینده شاهد برگزاری ده‌ها نشست از این دست خواهیم بود.

هدف از برگزاری این نشست‌های خبری بر اساس آنچه در عناوین این نشست‌ها پیداست، باید بیان عملکرد جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی پس از پیروزی انقلاب باشد؛ اما طی دو دهه گذشته به‌ویژه در سالهای اخیر شاهد بودیم که بسیاری از این نشست‌های خبری به‌جای اینکه فرصتی برای بیان توفیقات اقتصادی نظام اسلامی باشد، محملی برای تبلیغ یک مسئول یا یک دولت شده و این رویه غلط در سالهای اخیر نیز تشدید شده است.

کار به جایی رسیده است که اخیراً برخی روابط عمومی‌ها حتی در اطلاعیه‌های رسمی برگزاری این نشست‌ها نیز تصریح می‌کنند که فلان مسئول محترم به‌مناسبت دهه فجر در نشستی به بیان عملکرد دستگاه مربوطه در این دولت خواهد پرداخت.

------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید-----------

 

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

رئیس‌جمهور، «پژوهشگاه فضایی ایران» را منحل کرد!

موضوع : علمی ,رئیس جمهور , ایران ,


«انحلال پژوهشگاه فضایی ایران»؛ خبری که قطعا از نظر همه یک شوخی مسخره است اما دولت یازدهم نشان داده که تبحر خاصی در تبدیل خبرهای غیرقابل باور به واقعیت دارد و این ویژگی خاص دولت اکنون گریبانگیر یکی از مراکز درخشان کشور شده است. 

دستاوردهای علمی ایران در یک دهه اخیر به قدری رشد فزاینده و درخشانی داشته که حتی رسانه‌های معاند هم مجبور به اذعان در این زمینه شده‌اند؛ به ویژه دستاوردهای علمی دانشمندان کشورمان در حوزه فعالیت‌های فضایی و ارسال موجود زنده به فضا. 

حالا خبری روی خروجی خبرگزاری‌های معتبر کشور قرار گرفته که اصلا قابل باور نیست؛ خبری درباره انحلال پژوهشگاه فضایی ایران که محلی برای جمع شدن دانشمندان جوان کشور است و تمامی دستاوردهای تاریخی ایران در حوزه فعالیت‌های فضایی در این پژوهشگاه طرح‌ریزی شده است. 

براساس تصمیمات جدید که از سوی دولت یازدهم اتخاذ شده و قرار است در شورایعالی اداری مصوب شود، سازمان فضایی ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برمی گردد؛ این درحالی است که این سازمان در دولت قبل به ریاست جمهوری منتقل شده بود. 

حسن روحانی در حکمی مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور را نیز به «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور محول کرده است. در این حکم با استناد به اصل ۱۲۴ قانون اساسی، مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور موضوع بند ۳ قانون تعیین وضعیت شوراهای عالی و تایید مصوبات آن به سورنا ستاری تفویض شده و براین اساس دبیرخانه شورایعالی فضایی نیز زیرنظر معاون علمی فناوری رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد. 

---------------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید------------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,فضای مجازی , ایران ,


حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی 1356 مردم این شهر سخنرانی کردند. رسانه های خارجی بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم را با محور مذاکرات هسته ای و رابطه با آمریکا منعکس کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: رهبر ایران اگرچه از مذاکرات هسته‌ ای و تلاش‌های حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری کشورش برای حل این مساله حمایت می‌کند، هنوز هم سخنانی ارائه می‌دهد که علیه دشمن و شیطان بزرگ است. ایشان در این‌ باره گفت: من با مذاکرات مخالفت نیستم، اما ما نمی‌توانیم به دشمنی همانند آمریکا اعتماد کنیم که می‌گوید تحریم‌ها نمی‌تواند فوری و یک‌ جا لغو شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در مذاکرات هسته ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. نمی توان به آمریکا برای رفع تحریم ها در مذاکرات هسته ای اعتماد کرد و تهران باید «اقتصاد مقاومتی» را پیش ببرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از رهبر انقلاب: همان‌گونه که آمریکایی‌ها، امروز با کمال وقاحت می‌گویند اگر در قضیه هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم‌ها، یکجا و همه برداشته نمی‌شود؛  با این واقعیات آیا می‌شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

شبکه بلومبرگ: رهبر ایران می گوید تهران هرگونه شرط برای لغو تحریم‌ها که سبب تضعیف غرور و ارزش‌های ایران شود را نمی‌پذیرد.

دیلی استار: رهبر ایران می گوید ایران باید خود را علیه تحریم ها مصون کند.

شبکه فرانس24: رهبر ایران نسبت به  اعتماد به آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ابراز تردید کرد.

روزنامه نیویورک تایمر: رهبر ایران  به مذاکرات هسته ای با آمریکا بدبین است. رهبر معظم ایران روز چهارشنبه در یک سخنرانی اعلام کرد که کشورش باید راه حلهای درونی و بومی برای بی اثر کردن تحریم های اقتصادی بیابد و آمریکا برای رفع تحریم ها در صورت دستیابی به توافقی هسته ای قابل اعتماد نیست.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

اگر ایستادگی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود دولت عراق هم نبود

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


 هادی‌العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در سخنانی، گفت: آزادسازی عراق از طریق اتحاد مردم حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه آزادسازی تمام عراق جز با بسیج مردمی حاصل نمی‌شود، افزود: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تأمین امکانات مورد نیاز، به تمامی مناطق عراق سرازیر خواهیم شد که این موضوع با بسیج مردمی و با هماهنگی نیروهای امنیتی حاصل خواهد شد، این موضوع بدون هیچ نیازی به ائتلاف بین‌المللی و بدون کمک آمریکا حاصل می‌شود.
فرمانده سپاه بدر عراق در مورد ابعاد شخصیتی سردار تقوی، گفت: سردار تقوی الگوی زهد و عبادت و شجاعت است. وی یک مدرسه بود و بنده مدت‌ها با او رابطه دوستی داشتم. او پس از توقف جنگ در عراق به سوریه رفت و حتی در آنجا نیز با وی در ارتباط بودم، پس از هجوم داعش به عراق، او به نداها لبیک گفت و نقش بسزایی در آزادسازی جرف‌الصخر و دیگر مناطق عراق داشت و سپس دعوت حق را لبیک گفت.
العامری ادامه داد: سردار تقوی در واقع به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت که فرموده بودند: "خداوندا، درهای بهشت را بر روی مشتاقان خود مبند".
وی همچنین در مورد نقش نیروی قدس سپاه و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز، تصریح کرد: در صورت عدم ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر دولتی به‌نخست‌وزیری حیدر العبادی در بغداد وجود نداشت.
فرمانده سپاه بدر عراق در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مقابله با داعش به‌جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت این کشور حاصل نمی‌شود.
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

حصر سران فتنه قانونی است؛ منتظر تصمیم‌گیری قاطع قوه قضائیه هستیم

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,فتنه ی88 , ایران ,

حزب الله

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از همه شخصیت‌ها، جریانات، رسانه‌ها و صدا و سیما به دلیل گرامیداشت یوم‌الله 9 دی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که از سوی ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس و پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس قرایت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی یوم اللهی است که ملت ایران با خلق این حماسه، پیام محمد (ص) را به جهانیان رساندند و ایستادگی بر سر اصول ملی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان یادآور شدند و با حضور چند 10 میلیونی خود پیروی از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از امام خامنه‌ای را به نمایش گذاشتند و ریشه فتنه را سوزاندند.

یادآوری هر ساله 9 دی و بزرگداشتی که حماسه ملی نه تنها تحقق مطالبه رهبری معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز ملی است که در واقع از جمله تقویت بنیه دفاعی میهن اسلامی است.

بی‌شک دشمنان ملت ایران و فریب‌خوردگان فتنه‌گر داخلی در یادآوری این حماسه تاریخی و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه 88 بیم دارند چرا که یادآوری ریشه‌های شبه کودتای سال 88 سبب بیداری هر ساله نسل‌های مختلف جامعه و روشن شدن خط نفاق جدید خواهد شد.

ما نمایندگان امضاکننده این بیانیه ضمن تعظیم مجدد در برابر عظمت ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی که یوم‌الله 9 دی را خلق کردند، پایبندی خود را بر اصول مورد تأکید مردم در 9 دی سال 88 اعلام و با تأکید بر نگهبانی از خط قرمزی که رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88 تعیین کردند،‌ نه تنها حصر سران فتنه را اقدامی قانونی می‌دانیم، بلکه منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورای عالی امنیت ملی با قاطعیت نسبت به ظلم‌کنندگان بر حق ملت ایران و کسانی که به دنبال از بین بردن حق‌الناس در انتخابات سال 88 بودند، تصمیم‌گیری کند.

همچنین از تمام رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و شخصیت‌هایی که با بزرگداشت یوم‌الله 9 دی بر تحقق مطالبات مردم و محاکمه سران فتنه تأکید کردند، سپاسگزاریم، به ویژه از رسانه ملی تقدیر می‌کنیم که با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده با تهیه میزگردها،‌ اخبار و گزارش‌های روشنگرایانه درباره فتنه 88 به مطالبه رهبری معظم انقلاب پاسخ درخوری داد که دور از شعارزدگی بود و عمق شعارهای 9 دی 88 که حرف اصلی ملت ایران بود را به نمایش گذاشت و جریان تفرقه‌انداز و دروغ‌گو را بیش از پیش رسوا کرد و با نمایش حضور چند 10 میلیونی ایران اسلامی در 9 دی 88 توانست جلوه کوچکی از این نماد وحدت ملی را یادآور شود.

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

رفراندوم هسته ای با چه اهدافی مطرح شد؟

موضوع : سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,

 

حزب الله

جناب رئیس جمهور طی سخنرانی که داشتند به دوچیز در کنارهم اشاره کردند، ایشان از یک سو گفتند سانتریفیوژ آرمان نیست و از سوی دیگر از اجرای یک رفراندوم سخن به میان راندند که تجمیع این دو عبارت، یک نتیجه ی واحد را در اذهان مستمعین خارجی و داخلی ایجاد کرد و آن هم رفراندوم هسته ای بود. ای مسئله به لحاظ حقوقی بحث خودش را دارد که افراد و رسانه های دیگر به تفصیل به آن پرداخته اند و مختصرش این که اساساً چنین رفراندومی در صلاحیت دولت نیست و اما بحث اصلیم از دیدگاه غیرحقوقی و سیاسی است که تقدیم می گردد:

تناقض بزرگ: پیشنهاد رفراندوم هسته ای اینقدر با مواضع قبلی دولت در تضاد است که به عنوان اولین مسئله به آن می پردازم. کسانی که یکسال و اندی مردم و نماینده هایشان را از مذاکرات هسته ای بی خبر گذاشتند و ایشان را از لبو فروش تا راننده تاکسی و استاد دانشگاه مورد هتک حرمت قرار دادند، امروز همان مردم را برای حضور در رفراندم هسته ای که همه ی اخبارش را سانسور و منتقدانش را مزدور معرفی نموده اند فرا می خوانند!

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي