حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

خطر کودتا در عراق

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی عراق هشدار دادند: مانور نظامی جدید آمریکا در شیخ نشین امارات که در سایه بحران جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاده، واشنگتن را متهم به تلاش برای ایجاد یک کودتای نظامی در عراق می کند.

 این مانور نظامی که دوشنبه گذشته ۲۳ مارس (۴ فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، به این نگرانی ها و اتهامات علیه آمریکا در در داخل عراق دامن زده است.

طبق گزارش ها سه گروه شبه نظامی عراقی وابسته به آمریکا که در این مانور نظامی شرکت کرده اند حدود ۱۸۰ نفر بوده اند که کاملا اوضاع داخلی عراق و مناطق راهبردی این کشور را می شناسند.شهری که برای این مانور نظامی در یکی از بیابان های امارات طراحی شده، نیز از حیث طراحی و شکل شبیه شهرهای عراق و به طور مشخص بغداد بوده است.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

حشد الشعبی نیروی نظامی و قانونی عراق است

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی , اهل تسنن ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


نخست وزیر مکلف عراق گفت که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) یک سازمان و نیروی نظامی رسمی است که با مصوبه قانونی مجلس انجام وظیفه می کند.

الزورفی با انتشار توییتی نوشت که الحشد الشعبی نهادی نظامی است که با قانون پارلمان و خواست مردمی برای مبارزه با تروریسم و ‌نجات عراق ایجاد شده است.

وی افزود: الحشد الشعبی همچنان یک سازمان نظامی محکم باقی می ماند و وفاداری و فداکاری های آن برای عراق و عراقی ها ماندگار خواهد ماند.

این دومین توییت نخست مکلف عراق در روز پنجشنبه است؛ الزرفی در توییت نخست نوشت که در صورت موفقیت در تشکیل دولت رویکردی اتخاذ خواهد کرد که عراق به عرصه ای برای تسویه حساب خارجی تبدیل نشود.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روز پاسداران جان برکف مبارک

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار ، سپاه را مولد فرصت های بزرگ از متن تهدیدات و بحران ها برای پیش روندگی انقلاب ، پیشرفت کشور و پیشبرد آمال و آرمان های ملت ایران توصیف و تاکید کرد: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که همراه با خود زمزمه می کنند.

سرباز امام خامنه ای جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

خدا و بنده

موضوع : اسلام ,دل نوشته ,


خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان
صبح نمانده
او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو
نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…
 
ای مهربان ترین مهربانان از گناهانم در گذر"
سرباز امام خامنه ای دوشنبه 04 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

افشا فعالیت آزمایشگاه بیولوژیک ارتش آمریکا

موضوع : اسلام ,سیاسی ,علمی ,امنیتی , ایران ,


یک روزنامه دولتی چین از ارتش آمریکا خواست تا فعالیت های آزمایشگاه میکروبی اش را که مدت کوتاهی قبل از شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد افشا کند.

به گزارش ایرنا روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین روز شنبه در مطلبی نوشت: ابهام زیادی در مورد فعالیت آزمایشگاه میکروبی ارتش آمریکا در ارتباط با شیوع ویروس کرونا وجود دارد و همین باعث شده است تا مردم خواستار شفاف سازی فعالیت این آزمایشگاه شوند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ترور سردار سلیمانی را شکست راهبردی آمریکا خواند

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,


روزنامه نیویورک تایمز شامگاه روز شنبه با توجه به حملات راکتی اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق نوشت که مقامات کاخ سفید بعد از ماه‌ها پی برده‌اند که ترور سردار سلیمانی «شکست راهبردی برای آمریکا» بوده است. 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعتراف کرد که هم اکنون شماری از مقامات دولت ترامپ به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نتوانسته به اهداف راهبردی که ترامپ خواهان بدست آوردن آن بود، دست پیدا کند.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

ماموریت اصلی سفارت ایران در عراق چیست؟

موضوع : سیاسی ,اقتصادی , اهل تسنن ,شیعه , ایران ,


سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تاکید کرد که ماموریت و محور اصلی فعالیت سفارت کشورمان در بغداد گسترش پیوندها و همکاری های اقتصادی و بازرگانی میان دو کشور همسایه است. «ایرج مسجدی» روز یکشنبه در دیدار با «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه افزود: استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران در این میان نقش مهمی در توسعه پیوندهای اقتصادی با عراق دارند، بنابراین سفارت کشورمان همواره کوشش خواهد کرد تا روابط و همکاری های اقتصادی و بازرگانی به بهترین سطح و شکل گسترش یابد.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

رابطه جهش تولید و نقدینگی کشور

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,اقتصادی , ایران ,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب با ساماندهی و مدیریت نقدینگی کشور محقق می‌شود.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نقدینگی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کشور باید در راستای قطع وابستگی، توسعه صادرات، تقویت زنجیره‌های تولید، خوداتکایی و تاب‌آوری ملی و در نهایت "جهش تولید" به‌کار گرفته شود.

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0) ادامه مطلب

بی‌اعتنایی آشکار آخوندی به تذکر رهبری درباره مسکن مهر!

موضوع : اقتصادی ,رئیس جمهور , ایران ,


به اتمام نرسیدن مسکن مهر با گذشت ۳.۵ سال از شروع به کار دولت فعلی، این ذهنیت به اذهان متبادر شده که طرح ملی مسکن مهر همچنان نقشی مهم در منظومه طرحهای عمرانی وزارت راه و شهرسازی بازی نمیکند.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0) ادامه مطلب

دشمن روحانی نیستم اما نمی‌توانم مقابل تضییع حق مردم سکوت کنم!!!!

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,


مقام معظم رهبری با طرح موضوع انقلابی و غیرانقلابی آرایش جدیدی را بر فضای سیاسی-اجتماعی کشور حاکم کردند که مهمترین موضوع در این مهم، بحث شاخصه‌های انقلابی‌گری است. برای به بحث گذاشتن شاخصه‌های "انقلابی‌گری" طی سفر به مشهد مقدس با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت‌وگو کردیم.
آیت‌الله علم‌‌الهدی در این گفت‌وگوی تفصیلی، با تاکید بر آنکه معیشت و اقتصاد مردم و تلاش برای رفاه و همچنین محرومیت‌زدایی از ارکان مطالبات جریان انقلابی است، گفت که منافع ملی نه تنها تزاحمی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند بلکه ملازم با آن است؛ این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت که انقلابی‌ها دنبال تعامل سازنده با همه کشورهای دنیا هستند و تنها با استکبار مخالف‌ند که آمریکا تنها مصادق آن در جهان امروز است. به گفته وی اعتبار این مهم نیز تا زمانی است که آمریکا خوی استکباری داشته باشد.امام جمعه مشهد، درباره خطبه‌هایی که می‌خواند نیز می‌گوید، دشمن روحانی نیستم اما امام جمعه‌ام و نهی از منکر و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی امام جمعه است.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (1) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي