حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

شاهزاده سعودی از مرگ ملک عبدالله خبر داد

موضوع : اسلام ,سیاسی ,مهدویت ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,گروهک های تکفیری ,

113
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری أحرار الحجاز، "خالد بن فرحان" امیر جدا شده از خاندان آل سعود از مرگ عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خبر داده است.

وی در فیس بوک خود نوشت: برخی منابع به من خبر داده‌اند که پادشاه مرده است. 

این شاهزاده جدا شده از خاندان آل سعود همچنین اعلام کرده که نوعی سردرگمی و آشفتگی بر خاندان حاکمه برای اعلام خبر مرگ ملک عبدالله حاکم شده و نمی‎دانند پس از انتشار خبر، چه رخ خواهد داد. 

خالد بن فرحان که هم اکنون در آلمان به سر می‌برد در پایان نوشته خود در فیس‌بوکش، برای پادشاه طلب مغفرت و رحمت و برای کشور نیز دعای خیر و سعادت نمود. 

خبرگزاری احرار الحجاز اعلام کرد که نمی‌تواند درستی این خبر را تأیید نماید.
سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

اگر ایستادگی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود دولت عراق هم نبود

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


 هادی‌العامری فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی در جمع خبرنگاران در سخنانی، گفت: آزادسازی عراق از طریق اتحاد مردم حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه آزادسازی تمام عراق جز با بسیج مردمی حاصل نمی‌شود، افزود: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تأمین امکانات مورد نیاز، به تمامی مناطق عراق سرازیر خواهیم شد که این موضوع با بسیج مردمی و با هماهنگی نیروهای امنیتی حاصل خواهد شد، این موضوع بدون هیچ نیازی به ائتلاف بین‌المللی و بدون کمک آمریکا حاصل می‌شود.
فرمانده سپاه بدر عراق در مورد ابعاد شخصیتی سردار تقوی، گفت: سردار تقوی الگوی زهد و عبادت و شجاعت است. وی یک مدرسه بود و بنده مدت‌ها با او رابطه دوستی داشتم. او پس از توقف جنگ در عراق به سوریه رفت و حتی در آنجا نیز با وی در ارتباط بودم، پس از هجوم داعش به عراق، او به نداها لبیک گفت و نقش بسزایی در آزادسازی جرف‌الصخر و دیگر مناطق عراق داشت و سپس دعوت حق را لبیک گفت.
العامری ادامه داد: سردار تقوی در واقع به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت که فرموده بودند: "خداوندا، درهای بهشت را بر روی مشتاقان خود مبند".
وی همچنین در مورد نقش نیروی قدس سپاه و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز، تصریح کرد: در صورت عدم ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر دولتی به‌نخست‌وزیری حیدر العبادی در بغداد وجود نداشت.
فرمانده سپاه بدر عراق در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مقابله با داعش به‌جز با حمایت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ملت این کشور حاصل نمی‌شود.
سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

حصر سران فتنه قانونی است؛ منتظر تصمیم‌گیری قاطع قوه قضائیه هستیم

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,فتنه ی88 , ایران ,

حزب الله

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از همه شخصیت‌ها، جریانات، رسانه‌ها و صدا و سیما به دلیل گرامیداشت یوم‌الله 9 دی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که از سوی ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس و پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس قرایت شد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی یوم اللهی است که ملت ایران با خلق این حماسه، پیام محمد (ص) را به جهانیان رساندند و ایستادگی بر سر اصول ملی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان یادآور شدند و با حضور چند 10 میلیونی خود پیروی از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از امام خامنه‌ای را به نمایش گذاشتند و ریشه فتنه را سوزاندند.

یادآوری هر ساله 9 دی و بزرگداشتی که حماسه ملی نه تنها تحقق مطالبه رهبری معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز ملی است که در واقع از جمله تقویت بنیه دفاعی میهن اسلامی است.

بی‌شک دشمنان ملت ایران و فریب‌خوردگان فتنه‌گر داخلی در یادآوری این حماسه تاریخی و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه 88 بیم دارند چرا که یادآوری ریشه‌های شبه کودتای سال 88 سبب بیداری هر ساله نسل‌های مختلف جامعه و روشن شدن خط نفاق جدید خواهد شد.

ما نمایندگان امضاکننده این بیانیه ضمن تعظیم مجدد در برابر عظمت ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی که یوم‌الله 9 دی را خلق کردند، پایبندی خود را بر اصول مورد تأکید مردم در 9 دی سال 88 اعلام و با تأکید بر نگهبانی از خط قرمزی که رهبر معظم انقلاب درباره فتنه 88 تعیین کردند،‌ نه تنها حصر سران فتنه را اقدامی قانونی می‌دانیم، بلکه منتظریم تا قوه قضائیه بعد از اتمام مهلت شورای عالی امنیت ملی با قاطعیت نسبت به ظلم‌کنندگان بر حق ملت ایران و کسانی که به دنبال از بین بردن حق‌الناس در انتخابات سال 88 بودند، تصمیم‌گیری کند.

همچنین از تمام رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و شخصیت‌هایی که با بزرگداشت یوم‌الله 9 دی بر تحقق مطالبات مردم و محاکمه سران فتنه تأکید کردند، سپاسگزاریم، به ویژه از رسانه ملی تقدیر می‌کنیم که با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده با تهیه میزگردها،‌ اخبار و گزارش‌های روشنگرایانه درباره فتنه 88 به مطالبه رهبری معظم انقلاب پاسخ درخوری داد که دور از شعارزدگی بود و عمق شعارهای 9 دی 88 که حرف اصلی ملت ایران بود را به نمایش گذاشت و جریان تفرقه‌انداز و دروغ‌گو را بیش از پیش رسوا کرد و با نمایش حضور چند 10 میلیونی ایران اسلامی در 9 دی 88 توانست جلوه کوچکی از این نماد وحدت ملی را یادآور شود.

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

چه کسانی قوه قضائیه را برای نجات «آقازاده» تحت فشار قرار داده‌اند؟

موضوع : سیاسی ,امنیتی ,فتنه ی88 ,


خیابان معلم، مقابل دادسرای انقلاب تهران شلوغ تر از روزهای عادی است؛ تعداد زیاد جماعت دوربین به دست حکایت از آن دارد که دادگاه چهره معروفی قرار است برگزار شود.

26 جلسه یا 26 روز است که خبرنگاران جلوی دادسرای انقلاب تهران صف می کشند تا شاید وکیل یا فرد مطلع دیگری بخشی از جریان پرونده فرزند جنجالی آیت الله هاشمی را بازگو کند.

وکیل مهدی هاشمی می گوید احتمالا جلسه بیست و ششم (دیروز) آخرین جلسات دادگاه باشد چون چیز زیادی از موارد اتهامی باقی نمانده است.

پرونده مهدی هاشمی از زمان ورود به دادگاه به دلیل برخی حساسیت ها غیرعلنی برگزار شد، برای همین تنها راه دسترسی رسانه ها به اخبار دادگاه همان چند متری بود که متهم یا وکلایش از در ماشین تا در دادگاه طی می کردند؛ چند متری که حداقل خانواده هاشمی و وکیل آنها خیلی خوب از آن بهره بردند و به عنوان مثال فائزه و یاسر هاشمی در همین مسیر تاکید کردند که «اتهامات برادرمان سیاسی است نه اقتصادی.»

در این میان یکی چهره های ثابت روایت وقایع دادگاه محمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل خاندان هاشمی و بسیاری از پرونده های جنجالی در یک دهه اخیر بود؛ روایاتی که با مرور آن به خوبی می توان تلاش برای تاثیرگذاری رسانه‌ای بر روند پرونده را حس کرد.

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ----------

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

رفراندوم هسته ای با چه اهدافی مطرح شد؟

موضوع : سیاسی ,رئیس جمهور , ایران ,

 

حزب الله

جناب رئیس جمهور طی سخنرانی که داشتند به دوچیز در کنارهم اشاره کردند، ایشان از یک سو گفتند سانتریفیوژ آرمان نیست و از سوی دیگر از اجرای یک رفراندوم سخن به میان راندند که تجمیع این دو عبارت، یک نتیجه ی واحد را در اذهان مستمعین خارجی و داخلی ایجاد کرد و آن هم رفراندوم هسته ای بود. ای مسئله به لحاظ حقوقی بحث خودش را دارد که افراد و رسانه های دیگر به تفصیل به آن پرداخته اند و مختصرش این که اساساً چنین رفراندومی در صلاحیت دولت نیست و اما بحث اصلیم از دیدگاه غیرحقوقی و سیاسی است که تقدیم می گردد:

تناقض بزرگ: پیشنهاد رفراندوم هسته ای اینقدر با مواضع قبلی دولت در تضاد است که به عنوان اولین مسئله به آن می پردازم. کسانی که یکسال و اندی مردم و نماینده هایشان را از مذاکرات هسته ای بی خبر گذاشتند و ایشان را از لبو فروش تا راننده تاکسی و استاد دانشگاه مورد هتک حرمت قرار دادند، امروز همان مردم را برای حضور در رفراندم هسته ای که همه ی اخبارش را سانسور و منتقدانش را مزدور معرفی نموده اند فرا می خوانند!

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

تلاش برای یافتن دانایی فر ادامه دارد

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,


 

سردار قاسم رضایی فرماندهی مرزبانی ناجا در پاسخ یه این سوال که نتیجه رایزنی ها در زمینه برخود با تروریست های آن سوی مرز پاکستان اظهار داشت: طی جلساتی که با مرزبانی بلوچستان پاکستان داشتیم به ما قول دادند که بدون ورود ما به خاک این کشور خودشان تروریست ها را تنبیه و اخراج نمایند.

وی تصریح کرد: مرزبانی پاکستان این نوید را به ما داد که با توجه به اطلاعات ارائه شده عملیات‌هایی را انجام خواهد داد که طی آن امنیت مناطق مرزی مشترک ما نیز از حالت تزلزل به پایداری صد درصدی برسد.

سردار رضایی تاکید کرد: خوشبختانه مرزبانی پاکستان با اجرای 4 عملیات موفقیت آمیز بعد از نشست با ایران تقریبا به یک ثبات در امنیت مرزی رسیده و ما شاهد تامین صد درصدی امنیت مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با پاکستان هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: قرار است در هفته آینده تیمی را برای کسب نتایج نهایی عملکرد مرزبانی پاکستان در خصوص مسئله تنبیه تروریست و تامین امنیت پایدار منطقه به این کشور اعزام کنیم. در هر صورت دیپلماسی ایجاب می کرد که خود آنها مسئول برخورد با این گروهک را داشته باشند.

وی ادامه داد: حقیقتا ما در این راستا سعی کردیم مسئول پذیری را به مقامات پاکستان بیاموزیم که خوشبختانه دولت و مرزبانی پاکستان نیز برای احقاق این مهم همکاری مطلوب و شایسته ای با جمهوری اسلامی داشتند.

سردار رضایی در پاسخ به این سوال که سرنوشت جمشید دانایی فر سرباز ایرانی گرفتار شده در دام گروهک جیش العدل به کجا رسید، گفت: مجدانه در مرزهای مشترک و غیرمشترک جمهوری اسلامی خصوصا در پاکستان به دنبال دانایی فرسرباز مفقود شده هستیم ولی هنوز نمی توانیم بگوییم او به شهادت رسیده است و یا به زودی برخواهد گشت. امیدوارم هر چه زودتر با تلاش های مرزبانی کشور و تعامل با دولت پاکستان و سایر مرزها، این موضوع رفع به خیر شود.

 

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

هشت نشانه از خدمت تکفیری‌ها به جریان استکبار

موضوع : جنگ نرم ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,گروهک های تکفیری ,

 

رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریان‌هاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» فرمودند: «یک نکته‌ى غیرقابل ‌انکارى وجود دارد و آن این است که جریان تکفیر و حکومت‌هایى که پشتیبان و حامى آن هستند، کاملاً در جهت نیات استکبار و صهیونیسم دارند حرکت می‌کنند؛ کار آنها در جهت هدف‌هاى آمریکا و دولت‌هاى استعمارى اروپا و رژیم اشغالگر صهیونیستى است. شواهدى این معنا را قطعى می‌کند. جریان تکفیر ظاهر اسلامى دارد، اما عملاً در خدمت جریان‌هاى استعمارى و استکبارى و سیاسى بزرگى است که علیه دنیاى اسلام دارند کار می‌کنند.» در نوشتار زیر سعی شده است تا مستنداتی از این موضوع بیان شود.

 

-------- به ادامه ی مطلب مراجعه کنید--------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

وخامت حال پادشاه عربستان و رقابت جانشین‌ها

موضوع : سیاسی ,مهدویت ,

حزب الله

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر دربار شاه عربستان، جمعه شب، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملک عبدالله دچار التهاب ریه شده است و به همین سبب برای او لوله تنفسی کار گذاشته شده است.
روزنامه اینترنتی "رأی الیوم" دراینباره نوشت: در شرایط کنونی، عربستان از یک سو از طرف داعش تهدید می شود، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که این گروه تروریستی از جایگاه گسترده ای نزد عربستانی ها برخوردار است و 92 درصد از سعودی ها، این گروه را تایید می کنند.

 

------------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي