حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

ما را آزمایش نکنید؛ هر تروری را به شیوه مناسب خود پاسخ می دهیم

موضوع : اسلام ,سیاسی ,امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله , ایران ,


«سید حسن نصرالله» امروز در مراسم گرامی‌ داشت شش شهید حزب‌الله و یک شهید سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در جنوب سوریه، سخنرانی کرد. 

در این مراسم شمار زیادی از شخصیت های سیاسی و مذهبی لبنان و همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران هم حضور دارند.

تسلیت سید حسن نصرالله به خانواده شهدای قنیطره

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنرانی خود به روان پاک حضرت محمد(ص) و عترت پاکش درود فرستاد. دبیرکل حزب الله در ادامه به آیه ای از قرآن کریم درباره شهادت اشاره کرد و گفت در آغاز مایلم سخنانی را در خصوص کاروان شهدا و همبستگی مردم در این زمینه بیان کنم و در  ادامه به عملیات ترور در قنیطره و عملیات مقاومت در مزارع اشغالی شبعا اشاره می کنم.

ابتدا به خانواده های شهدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و درجات عالی را نزد خداوند برای شهدای مقاومت مسئلت می‌کنم‬‎. از خداوند می خواهم که شهدای شما را شفیعان شما و ما در روز قیامت قرار دهد و به شما صبر و اجر عنایت فرماید.

همچنین از تمام کسانی که به خاطر این شهدای بزرگ با ما به شیوه های مختلف ابراز همبستگی کردند از لبنان تا فلسطین، سوریه، ایران، موریتانی، پاکستان و جهان اسلام و کشورهای عربی و تمام کسانی که از عملیات بزرگ مقاومت در مزارع شبعا تمجید و ابراز همبستگی کردند، قدردانی می‌کنم‬.

از مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان که از همان لحظه نخست ترور جنایتکارانه در قنیطره در بالاترین سطح آمادگی و مسئولیت پذیری قرار داشتند نیز تشکر می‌کنم.

لازم است از ملت عزیز لبنان ملت مقاوم و تمام کسانی که در کنار مقاومت قرار داشته اند از همان لحظه ترور جنایتکارانه در قنیطره و با وجود مخاطرات امنیتی در مراسم تشییع شهدا شرکت و از هر گزینه ای که مقاومت در پیش گرفت، حمایت کرده اند، قدردانی می‌کنم.

سید حسن نصرالله که سخنان حماسی اش با ابراز احساسات مردم حاضر در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره روبرو می شد، از شهدای ارتش لبنان که در نبرد با تروریست ها و دفاع از لبنان در برابر تروریست های تکفیری مسلح به شهادت رسیدند، تمجید کرد.‬‎

وی با اشاره به همسویی و اتحاد گروه های تروریستی تکفیری و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد به شهدای ارتش لبنان که در راس بعلبک در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیدند، درود می فرستم.‬‎

دبیرکل حزب الله در ادامه با آوردن نام شهدای قنیطره از جمله شهید الله دادی از جمهوری اسلامی ایران گفت به این شهدا اعلام می کنم بر شما مبارک باد و گوارای شما باد حسن عاقبت‬‎ و رستگاری.

اما شما ای برادران و فرزندان و شهدای عزیزمان که به زندگی عزتمندانه و سعادت اخروی نائل شدید و ازخداوند می خواهیم به ما کمک کند در راه شما باقی بمانیم و راه شما را ادامه دهیم.آرزو داریم که خداوند نیز افتخار شهادت آنها را نصیب ما کند.

---------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

پیامی به تل‌ آویو : «منتظر پاسخ‌ های بعدی باشید»

موضوع : اسلام ,امنیتی ,گروهک های تکفیری ,گروه های مقاومت اسلامی ,حزب الله ,

به گزارش عمارنامه، همایش بزرگداشت شهدای مقاومت با عنوان «جهاد ادامه دارد» با حضور فرمانده کل سپاه، برخی مقامات لشگری و کشوری و تنی چند از شخصیت‌های سیاسی بعد از ظهر امروز در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در ادامه گزارش مشروح این همایش می‌ آید:

حزب الله

سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های بعدی هسته‌های حزب‌الله باشند

فرمانده کل سپاه در این همایش گفت: حزب‌الله امروز یکی از فرزندان انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی پس از 36 سال فرزندانی را به جهان داد و هسته‌های حزب‌الله که فرزندان امام هستند پاسخی را به اقدام اسرائیلی‌ها دادند و آنان باید منتظر پاسخ‌های بعدی باشند.

سرلشگر جعفری با بیان اینکه جوانان ما توانستند به نقش‌آفرینی‌های بسیاری بپردازند، تصریح کرد: کار در این عرصه‌ها بسیار سخت است و نیاز به تخصص و توانمندی بیشتری دارد که باید کمر به همت ببنیدیم و در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم. سرلشکر جعفری با بیان اینکه وضع‌ ما نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز حزب‌الله توانمندتر شده است و آنها باید بدانند که انقلاب اسلامی و مقاومت تفاوتی میان جوان ایرانی، لبنانی، عراق و سوری قائل نمی‌شود و همانطور که جوانان دوش به دوش یکدیگر در کشورهای عراق، سوریه و لبنان در حال مبارزه هستند.

--------- به ادامه مطلب مراجعه فرمایید-----------

 

سرباز امام خامنه ای شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

خدایا یعنی میشه؟

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم ,مهدویت ,پوستر ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,انرژی هسته ای ,دل نوشته ,حزب الله ,

حزب الله

خدایا یعنی ممکنه این خبر رو بشنویم؟
انشا الله
ظهور خیلی نزدیک است نزدیک تر از آنچه که من و شما فکر می کنیم!!!!!!!!!!!

سرباز امام خامنه ای جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان اروپا و امریکای شمالی(+متن اصلی به زبان انگلیسی)


محتوای این پیام با توجه به حوادث روزهای اخیر دنیای اسلام، موج افراط گری و تروریسم، تلاش غرب برای ایجاد اسلام هراسی و تخریب چهره رحمانی اسلام ناب محمدی و انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام (ص)‌ در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تلاش های اخیر اروپا و آمریکا برای ترویج اسلام هراسی است که به منظور آگاهی بخشی به جوانان جهان به ویژه جوانان کشورهای غربی به زبان انگلیسی منتشر شده است.

در بخش ابتدایی این پیام آمده، سیاستمداران یا دولتمردان شما مورد خطاب من نیستند، چراکه که آن ها به عمد مسیر سیاست را از از مسیر راستی و حقیقت جدا کرده اند.

142



در بخش دیگری از این پیام آمده: چرا ساختار قدرت در جهان می خواهد افکار اسلامی را به حاشیه براند... چه ارزش ها و مفاهیمی در سایه مخدوش کردن تصویر اسلام وجود دارد.
بخش دیگری از این پیام با اشاره به با اشاره به تلاش غرب برای تخریب اسلام از طریق تروریسم افراطی،‌ آمده: اجازه ندهید آن ها (ابر قدرت ها)‌ ریاکارانه، تروریست هایی را که خود جذب کرده اند، به عنوان نمایندگان اسلام معرفی کنند.
همچنین در ادامه این پیام با اشاره به دروغ پردازی رسانه های غربی آمده: آیا تاکنون پیام اسلام را از منبعی جز رسانه ها دریافت کرده اید؟!
شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری و زیرنویس از ارسال پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکا خبر داد.

آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری در پیامی خطاب به جوانان اروپا و آمریکا از آنان خواستند درباره حقیقت اسلام تحقیق کنند و تسلیم هیاهو و جنجال های اسلام هراسی دولتمردان و رسانه های جهانی نشوند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از سایت اطلاع رسانی ایشان؛ متن پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکا به این شرح است:

 

-------------- به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ----------

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

مظلومیت «انقلاب اسلامی» در نشست‌های تبلیغاتی «دهه فجر»

موضوع : ایران ,

این روزها که به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، همانند سال‌های گذشته شاهدیم که وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی دولتی به‌مناسبت دهه فجر نشست خبری و مطبوعاتی برگزار می‌کنند و احتمالاً طی دو هفته آینده شاهد برگزاری ده‌ها نشست از این دست خواهیم بود.

هدف از برگزاری این نشست‌های خبری بر اساس آنچه در عناوین این نشست‌ها پیداست، باید بیان عملکرد جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی پس از پیروزی انقلاب باشد؛ اما طی دو دهه گذشته به‌ویژه در سالهای اخیر شاهد بودیم که بسیاری از این نشست‌های خبری به‌جای اینکه فرصتی برای بیان توفیقات اقتصادی نظام اسلامی باشد، محملی برای تبلیغ یک مسئول یا یک دولت شده و این رویه غلط در سالهای اخیر نیز تشدید شده است.

کار به جایی رسیده است که اخیراً برخی روابط عمومی‌ها حتی در اطلاعیه‌های رسمی برگزاری این نشست‌ها نیز تصریح می‌کنند که فلان مسئول محترم به‌مناسبت دهه فجر در نشستی به بیان عملکرد دستگاه مربوطه در این دولت خواهد پرداخت.

------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید-----------

 

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

ضربات قمه اراذل نقابدار،ناهی ازمنکر را از پای درآورد

موضوع : امر به معروف ,

شاید ده روز پیش از این واقعه اسف بار آقا مهدی خیاط محله صاحب الزمان(عج) شهرمان حتی تصورش را هم نمی کرد که ممانعت از بروز یک فاجعه غیر اخلاقی یا به صراحتی نهی از منکر سرنوشت تلخ برایش رقم بزند.

حالا او بر روی تخت مداوا تاوان سنگینی را با زخم های عمیقش پس میدهد تاوانی که نتیجه اش عاقبت بخیری و سبب حفظ عفاف دخترک محله شان می شود ، دختری که به گواه شاهدین عینی مزاحمین نوامیس قصد ربودن و هتک حریمش را داشته اند.

بنابراین گزارش مهدی فرجی که از بسیجیان و کسبه کوی بازار شهر است، در حدود 10روز قبل با درگیر شدن در یک ماجرای شنیع اخلاق که  در آن عده ای قصد مزاحمت نوامیس را داشتند مانع از اهداف شوم اراذل می شود.

در ادامه ماجرا وقتی مزاحمین توسط این آمر بمعرف و ناهی از منکر ناکام می مانند در اقدامی تلافی جویانه پس از 10 روز در فرصتی مناسب در اوایل بعدازظهر روز شنبه4بهمن ماه به وی حمله ور و پس از ضربات چاقو و قمه متواری می شوند.

112

بی شک بروز این حوادث ناگوار در رویارویی با منکرات قصه تلخ ناتمامی خواهد بود که به مراتب در حوادث جراید نظیرش دیده می شود.

قصه غم انگیز مجروحیت و حتی در مواردی مرگ آمران بمعروف و ناهیان از منکر بدست ناهنجاران و مفسدان اجتماع که به نیات پلید و فحشا به مقاصدخود دست نیافته اند.

اگر چه اخیرا طرح حمایت از آمران و ناهیان از سوی شورای محترم نگهبان رد شد و همچنان پرچم این فریضه الهی بر زمین ماند و برافراشته نشد اما بجاست که نیروی انتظامی و دستگاه قضا در برخورد با متجاوزان و مزاحمین نوامیس شدت بیشتری به خرج دهد.

بنابر آخرین گزارش دریافتی حال کنونی جوان برومند مهدی فرجی که جهت مداوا به خارج از شهرستان اعزام شده بعلت جراحات عمیق به ناحیه سر وخیم اعلام شده و وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

قابل ذکر است والدین وهمسر وی و جمعی ازبازاریان و ورزشکاران ازنا خواستار دستگیری هر چه زودتر و محاکمه اشد مجازات خاطیان به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان شدند.


سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

رئیس‌جمهور، «پژوهشگاه فضایی ایران» را منحل کرد!

موضوع : علمی ,رئیس جمهور , ایران ,


«انحلال پژوهشگاه فضایی ایران»؛ خبری که قطعا از نظر همه یک شوخی مسخره است اما دولت یازدهم نشان داده که تبحر خاصی در تبدیل خبرهای غیرقابل باور به واقعیت دارد و این ویژگی خاص دولت اکنون گریبانگیر یکی از مراکز درخشان کشور شده است. 

دستاوردهای علمی ایران در یک دهه اخیر به قدری رشد فزاینده و درخشانی داشته که حتی رسانه‌های معاند هم مجبور به اذعان در این زمینه شده‌اند؛ به ویژه دستاوردهای علمی دانشمندان کشورمان در حوزه فعالیت‌های فضایی و ارسال موجود زنده به فضا. 

حالا خبری روی خروجی خبرگزاری‌های معتبر کشور قرار گرفته که اصلا قابل باور نیست؛ خبری درباره انحلال پژوهشگاه فضایی ایران که محلی برای جمع شدن دانشمندان جوان کشور است و تمامی دستاوردهای تاریخی ایران در حوزه فعالیت‌های فضایی در این پژوهشگاه طرح‌ریزی شده است. 

براساس تصمیمات جدید که از سوی دولت یازدهم اتخاذ شده و قرار است در شورایعالی اداری مصوب شود، سازمان فضایی ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برمی گردد؛ این درحالی است که این سازمان در دولت قبل به ریاست جمهوری منتقل شده بود. 

حسن روحانی در حکمی مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور را نیز به «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور محول کرده است. در این حکم با استناد به اصل ۱۲۴ قانون اساسی، مسئولیت اداره جلسات شورایعالی فضایی کشور موضوع بند ۳ قانون تعیین وضعیت شوراهای عالی و تایید مصوبات آن به سورنا ستاری تفویض شده و براین اساس دبیرخانه شورایعالی فضایی نیز زیرنظر معاون علمی فناوری رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد. 

---------------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید------------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

موضوع : ولایت فقیه ,جنگ نرم ,سیاسی ,فضای مجازی , ایران ,


حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی 1356 مردم این شهر سخنرانی کردند. رسانه های خارجی بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم را با محور مذاکرات هسته ای و رابطه با آمریکا منعکس کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: رهبر ایران اگرچه از مذاکرات هسته‌ ای و تلاش‌های حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری کشورش برای حل این مساله حمایت می‌کند، هنوز هم سخنانی ارائه می‌دهد که علیه دشمن و شیطان بزرگ است. ایشان در این‌ باره گفت: من با مذاکرات مخالفت نیستم، اما ما نمی‌توانیم به دشمنی همانند آمریکا اعتماد کنیم که می‌گوید تحریم‌ها نمی‌تواند فوری و یک‌ جا لغو شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در مذاکرات هسته ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. نمی توان به آمریکا برای رفع تحریم ها در مذاکرات هسته ای اعتماد کرد و تهران باید «اقتصاد مقاومتی» را پیش ببرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از رهبر انقلاب: همان‌گونه که آمریکایی‌ها، امروز با کمال وقاحت می‌گویند اگر در قضیه هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم‌ها، یکجا و همه برداشته نمی‌شود؛  با این واقعیات آیا می‌شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

شبکه بلومبرگ: رهبر ایران می گوید تهران هرگونه شرط برای لغو تحریم‌ها که سبب تضعیف غرور و ارزش‌های ایران شود را نمی‌پذیرد.

دیلی استار: رهبر ایران می گوید ایران باید خود را علیه تحریم ها مصون کند.

شبکه فرانس24: رهبر ایران نسبت به  اعتماد به آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ابراز تردید کرد.

روزنامه نیویورک تایمر: رهبر ایران  به مذاکرات هسته ای با آمریکا بدبین است. رهبر معظم ایران روز چهارشنبه در یک سخنرانی اعلام کرد که کشورش باید راه حلهای درونی و بومی برای بی اثر کردن تحریم های اقتصادی بیابد و آمریکا برای رفع تحریم ها در صورت دستیابی به توافقی هسته ای قابل اعتماد نیست.

سرباز امام خامنه ای دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي