حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

جدیدترین پیروزی حزب‎الله لبنان در نبرد با سرویس جاسوسی موساد

موضوع : امنیتی , اهل تسنن ,شیعه ,

حزب الله

حزب الله اخیرا و در راستای جنگ امنیتی با اسرائیل، موفق شده است یک جاسوس نفوذ کرده در این حزب را که اتفاقا توانسته بود خود را تا رده‎های بالای حزب الله برساند دستگیر کند. 

 اسرائیل همواره سعی داشته تا از سد سیستم امنیتی مستحکم و حرفه‎ای حزب الله عبور کند و با نفوذ دادن جاسوس‎هایش از اسرار نظامی – امنیتی این تشکیلات آهنین آگاهی یابد تا شاید بر همین اساس بتواند عملیات‎های حزب‎الله را به ناکامی بکشد.

---------------به ادامه ی مطلب مراجعه کنید-----------------

سرباز امام خامنه ای جمعه 28 آذر 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

نشست خبری رزمایش محمد رسول الله (ص)

موضوع : امنیتی ,


نشست خبری رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) صبح امروز با حضور امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا (ص)، امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیرحیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر چیت فروش سخنگوی نیروی هوایی ارتش در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) به وسعت 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع

در ابتدای این نشست امیر موسوی جانشین فرمانده ارتش با بیان این مطلب که ماه آذر حاوی رویدادهای بزرگی است که یکی از آن ها مربوط به شهادت جمعی از اصحاب رسانه و دلیرمردان ارتش در رزمایش عاشقان ولایت است و ما این تلفیق و پیوند خون شهدای رسانه و رزمندگان ارتش را گرامی می داریم به رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) اشاره کرد و گفت: مرحله اصلی این رزمایش از چهارم دی ماه آغاز و در روز 10 دی با رژه یگان های زیرسطحی، سطحی و هوایی به کار خود پایان می دهد.

----------به ادامه ی مطلب مراجعه شود-----------

سرباز امام خامنه ای جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آیا تجمیع قدرت همیشه فساد آور است؟

موضوع : ولایت فقیه ,سیاسی ,امنیتی ,رئیس جمهور ,


این فسادانگیزی بستگی خواهد داشت به اینکه تجمیعِ قدرت در «کجا» و زیر نظر «چه کسی» شکل گرفته باشد. در دستان و زیر نظر یک انسان خداترس یا در کنترل یک انسان معمولی.

گروه سیاسی فرهنگ نیوز - محمدحسین امینی: ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی صبح روز هفدهم آذرماه 1393 در خلال سخنرانی در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، چند عبارت درباره فساد گفتند:

عبارت 1 : «شما اگر اطلاعات و تفنگ و پول و سرمایه و سایت و روزنامه و خبرگزاری را همه را در یک نهاد جمع کردی، ابوذر هم باشد فاسد میشود، سلمان هم باشد فاسد میشود»

عبارت 2: «اینها اشکال‌آفرین است و تجمیع قدرت در یک جا فساد است؛ چرا قوای سه‌گانه درست شد؟ یک دولتی درست می‌کردید که خودش قانون وضع کند و اجرا کند»

عبارت 3 : «حتی شاهدیم در کنار رهبری نیز مجلسی درست شده تا بتواند در شرایطی روی صفات این مقام هم نظارت کند...»

عبارت 4: «تمامی اینها به این خاطر است که هر قدرتی که رویش نظارت نباشد مشکل پیش می‌آید؛ نظارت بر هر موردی و هر جنبه‌ای را باید درست کنیم تا فساد ایجاد نشود»(1).

 

................به ادامه مطلب مراجعه نمایید.........................

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

حماس از لیست سیاه اروپا خط خورد

موضوع : سیاسی ,امنیتی , اهل تسنن ,شیعه ,

حماس

دادگاه اروپا نام جنبش فلسطینی(حماس) را از فهرست سازمان های تروریستی خارج کرد

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه اروپا امروز (چهارشنبه) با اعلام این تصمیم، تأکید کرد که دارایی‌های حماس در اروپا همچنان بلوکه باقی می ماند.
دادگاه اروپا خاطرنشان کرد که قرار دادن حماس در این فهرست در سال 2001 قانونی نبود، و این کار در آن زمان بر اساس اطلاعات روزنامه ها و اینترنت صورت گرفت.

جنبش حماس این اقدام اروپا را بیانگر پیروزی مسأله فلسطین دانست.

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی را با این کتاب‌ها بیشتر بشناسید !!!!

موضوع : سیاسی ,

در تهیه این بسته، از پیشنهادات محمدحسن روزی‌طلب پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب‌هایی همچون«پرونده مسکوت»، «صخره سخت»، «شاهد عینی»، «تکیه گاه» و... نیز استفاده شده است. وی هم اکنون سردبیری نشریه «رمز عبور» را برعهده دارد

قاصدنیوز: خودش می‌گوید: «من یک فرد معمولی هستم و گمان نمی‌کنم زندگی من با بقیه مردم تفاوتی اساسی و نکته ای قابل ذکر داشته باشد.1» اما شناخت سبک زندگی، تفکرات و مواضعش از آن جهت دارای اهمیت بسیار است که  او نماد یک نوع تفکر خاص در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و حتی مذهب است.

هاشمی رفسنجانی در عین اینکه از شخصیت های تراز اول در برپایی انقلاب اسلامی بوده است اما او خواسته یا ناخواسته در گذران حوادث و ابتلائات، تضادهای بنیادین فکری و عملی‌اش را با رهبر معظم انقلاب نمایان کرده است. در عین حال او در بدنه نظام و فعالیت‌های سیاسی آن حضور دارد و همین مسئله، اهمیت شناخت این شخصیت پیچیده را دو چندان می‌کند.

بسته معرفی کتاب این هفته «قاصدنیوز» به شناخت مواضع، تفکرات و زندگی اکبر هاشمی رفسنجانی اختصاص دارد...... به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.....

 

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

این بسیجی های چماق بدست!!!

موضوع :

در دانشگاه به قل خودش روشنفکر بود. یک روز فهمید که من بسیجیهستم. جلوی جمع برگشت گفت: شنیده ام توهم چماق بدستی؟ گفتم بله چماق بدستم. زمان دفاع مقدس که امثال تو سوراخ موش اجاره می کردند چماقمان را برداشتیم و به شکل اسلحه در آوردیم و برای شماها سینه سپر کردیم. بعد از دفاع که شما ها دنبال عشق و حالتان بودید چماقمان را دست گرفتیم و شکل کلنگ در آوردیم و شروع به آبادانی کشور و ساختن سد ها و جاده ها و نیروگاه ها کردیم. وقتی زلزله بم و سیل گلستان و زلزله آذربایجان و ... آمد و شماها در خانه های خود لم می دادید و فریاد انسان دوستی سر میدادید چماق هایمان را برداشتیم و به شکل برانکارددر آوردیم و رفتیم تا مردم را از زیر آوار و گل و لای در بیاوریم. زمانی که شما به فکر کوی دانشگاه و عشق بازی هایتان بودید چماق های مان را برداشتیم و به شکل بیل در آوردیم و رفتیم اردو های جهادی تا به محرومان کشور کمک کنیم. زمانی که شما ها دنبال ناموس مردم بودید و عده ای بی غیرت مثل خودتان دنبال ناموستان بودند چماق هایمن را برداشتیم تا از ناموس شما ها دفاع کنیم.

25

اما شما ها چه کردید؟ مگر نمیگویید روشنفکر هستید؟ مگر نمیگوید گفتگوی تمدن ها؟ پس چرا چماقتان را برداشتید و مثل شعبان بی مخ ها کشور را به آشوب کشیدید؟ شیشه هارا شکستید، ماشین ها را آتش زدید، خیابان ها را بستید، از بیگانه دفاع کردید، به کشور خیانت کردید، به اقتصاد ضربه زدید، اوتوها و لباسشویی ها را در ساعت 8 شب روشن کردید تا برق بیمارستان ها قطع شود و .... پس کو آن همه شعار های قشنگتان؟ پس کو روشنفکریتان؟ بله من چماق بدستم و به این چماق بدستی افتخار می کنم اما تو چی؟

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (2) ادامه مطلب

چه کسی امل و بی فرهنگ است؟

موضوع : حجاب ,

لابد شماهم دیده و یا شنیده اید خانم هایی که وضع ظاهری مناسبی ندارند و به اصطلاح خودشان امروزی هستند به دختران و بانوان باحجاب امل و بی فرهنگ می گویند. اما آیا واقعاً خانم های با حجاب بی فرهنگ هستند؟

هخامنشیان که بنیان‌های فرهنگ و تمدن ایران را پی ریزی کردند از مهمترین ویژگی تمدنشان همانطور که از کتیبه های بجای مانده از دوره هخامنشی می‌توان مشاهده کرد اعتقاد به خدای دانا وتوانا بنام اهورامزدا بوده است.

در شرایطی که ایرانیان باستان برخلاف اعراب جاهل بت پرست نبودند و برخلاف یونانیان به خدایان متعدد اعتقاد نداشتند و برخلاف هندوان گاو را مقدس نمی‌دانستند و برخلاف مصریان شاهان ایران همچون فراعنه مصر ادعای خدایی نداشته اند. بنا بر همین فرهنگ و تمدن پوشش زنان در ایران باستان هم همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته است.

21

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند. برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است.

ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.

دایره‌المعارف لاروس نیز به وجود حجاب زنان در ایران باستان اشاره می‌کند. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده است: «تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس(فارس) قدیم وجود داشته است

حال به نظر شما باتوجه به تمدن و فرهنگ ایرانی ها خانم باحجابی که در خیابان خود را از دید نامحرمان می پوشاند امل و بی فرهنگ است یا خانمی که فرهنگ خود را از غرب که همان وسیله لذت ساختن از زن و برهنگیست به ارث برده امل و بی فرهنگ است؟

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي