حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

جزئیاتی از نامه خصوصی به هاشمی و علت آزادی ۲۴ساعته فائزه

موضوع : سیاسی ,


دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: به آقای هاشمی‌ گفتم ما شنیده‌ایم گفته‌اید من برای برخی از موضوعات با کسی معامله نمی‌کنم، یکی نظام اسلامی و یکی ولایت فقیه که آقای هاشمی اصلاح کرد و گفت: من فقط آن دو تا را نگفتم، سومی شخص آیت‌الله خامنه‌ای است.

 

تلاش حزب مؤتلفه اسلامی و مرحوم عسگراولادی در کاهش تنش‌ها و درگیری‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم و فتنه 88 تا امروز کمتر بیان شده بود؛ از دیدارهای مرحوم عسگراولادی با موسوی و کروبی گرفته تا دیدارهای دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با سران فتنه و محسن رضایی، البته حزب مؤتلفه اسلامی نیز از نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چشم‌پوشی نمی‌کند و علاوه بر نامه خصوصی که بعد از خطبه‌های نماز جمعه هاشمی‌رفسنجانی در 26 تیرماه به وی می‌دهد، از واسطه‌هایی هم استفاده می‌کند تا هاشمی‌رفسنجانی نیز در جریان فتنه نقش خود را در کنار نظام و مردم ایفا کند.

------------ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید --------------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

توصیه سید حسن نصرالله به تکفیری‌ها چه بود

موضوع : حزب الله ,


حزب الله هرگز حتی یک بار هم ادعا نکرده که دارد "به نیابت از بقیه‌ جهان" با تروریست‌ها می‌جنگد. حزب الله حتی این را هم اعلام نکرده که دشمن اصلی‌اش در سوریه تکفیری‌ها هستند.

 پس از شروع حوادث سوریه، و موضع‌گیری‌ها و رفتارهای حزب الله متناسب با تحولات این بحران، شبهات متعددی درباره عملکرد حزب مطرح شد. شبهاتی چون : حمایت از دیکتاتوری، دخالت نظامی بر مبنای طائفه‌گرایانه، قرار گرفتن در یک جبهه با آمریکایی‌ها و پذیرش روایت آمریکایی‌ها درباره جنگ جهانی با تروریسم (که پس از 11 سپتامبر شکل گرفت).

در این گزارش که ترجمه‌ای است از گزارش نویسنده‌ی سعودی، عمر کاید، در روزنامه‌ی الاخبار لبنان و طی دو قسمت تقدیم خواهد شد؛ تلاش خواهیم کرد به تفصیل، شبهه‌ی دخالت «طائفه‌گرایانه‌ی» حزب الله در سوریه و موضوع جنگ «مشترک» حزب الله و آمریکا با تروریسم را بررسی کرده و به برخی ایرادات مطرح شده از طرف جریان ضد مقاومت 14 مارس درباره‌ی گفتارها و رفتارهای اخیر حزب الله بپردازیم.


------------به ادامه مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

روایت تاریخی | «۹ دی؛ روز شکست فتنه از مردم»

موضوع : جنگ نرم ,


 

روز نهم دی در تاریخ ماند. این جمله رهبر انقلاب اسلامی است. ایشان فتنه ۸۸ را حاصل برنامه‌ریزی چندین ساله‌ی دشمنان و در ادامه‌ی قضایایی چون فتنه‌ی سال ۷۸ تحلیل میکنند و راه‌حل علاج آن را حرکت عظیم مردمی همانند آنچه در ۹ دی سال ۸۸اتفاق افتاد می‌دانند. از نگاه رهبر انقلاب روح دیانت حاکم بر دلهای مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسه‌ی ۹ دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت الله خامنه ای حرکت ۹دی را عامل در هم پیچیده‌شدن بساط فتنه و فتنه‌گران و حادثه ای ماندنی در تاریخ معرفی می‌کنند.
آنچه در ادامه می‌آید گزیده‌ای از «روایت تاریخی حماسه ۹ دی» در بیانات رهبر انقلاب اسلامی است:

 

برنامه‌ریزی ده ساله دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی در سال ۷۸ و ۸۸
دشمنان ما تصور میکردند با رحلت امام، آغاز فروپاشی این نظام مقدس کلید زده خواهد شد. آنها خیال میکردند امام که رفت، بتدریج این شعله خاموش خواهد شد، این چراغ خاموش خواهد شد. بعد، مراسم تشییع جنازه‌ی امام، آن احساسات مردم، آن حرکت عظیم مردم در حمایت از کاری که خبرگان کردند، اینها را مایوس کرد. یک برنامه‌ریزی ده ساله کردند - این تحلیل من است، این به معنای اطلاع نیست؛ تحلیلی است که قرائن آن را برای ما اثبات میکند - ده سال بعد امیدوار بودند که نتیجه بدهد. سال ۷۸ که آن حوادث پیش آمد، آن کسی که این حوادث را خنثی کرد، مردم بودند. روز بیست و سوم تیر سال ۷۸ مردم آمدند در خیابانها، توطئه‌ی دشمن را که سالها برایش برنامه‌ریزی کرده بودند، در یک روز باطل کردند. آن روز گذشت. موج دوم، باز یک برنامه‌ریزی ده‌ساله بود تا سال ۸۸ . به نظرشان فرصتی به دست می‌آمد. به خیال خودشان زمینه‌ها را آماده کرده بودند. مطالباتی هم مردم داشتند - مردمی که وابسته‌ی به نظامند، وفادار به نظامند - فکر کردند از این مطالبات بتوانند استفاده کنند؛ لذا آن قضایای سال ۸۸ به وجود آمد. دو سه ماه تهران را متلاطم کردند - البته فقط تهران را - دو سه ماه توانستند دلها و ذهنها را به خودشان مشغول کنند. اینجا هم مردم آمدند توی میدان. بعد از آنکه باطنها ظاهر شد، در روز قدس مردم دیدند که اینها حرف دلشان چیست، در روز عاشورا فهمیدند که اینها عمق خواسته‌هاشان تا کجاست، مردم عزیز ما به میدان آمدند و حماسه‌ی نه دی را به راه انداختند. نه فقط در تهران، بلکه در سراسر کشور، میلیونها نفر در روز نهم دی، بعد هم بلافاصله در بیست و دوی بهمن آمدند توی میدان، غائله را ختم کردند. این، هنر مردم است. درود به مردم ایران. درود به ملت مومن و مبارز و بصیر و آگاه ایران. ان‌شاالله به توفیق الهی، مردم همین راه را و همین خط را و همین آرمان را و همین عزم و همت را تا آخر ادامه خواهند داد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۴

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

پوستر حماسه ی 9 دی

موضوع : پوستر ,

 

فراموش نمیکنیم در روز عاشورای حسینی، فتنه گران چه کارها که نکردند !

از رقص و پایکوبی گرفته تا به آتش کشیدن پرچم عزای سالار شهیدان.

حقیقتا که فتنه اموی بود و فتنه گران میراث خوار بنی امیه !

اما فتنه گران غافل بودند که هر کس با خاندان علی (علیه السلام) و فرزندانش در بیفتد بلاشک نابود خواهد شد.

و درود برهمت حماسه آفرینان ۹ دی که با یاری خدا و به عشق اباعبدالله (ع) اجازه ی دست درازی فتنه گران به انقلاب حسینی مان را ندادند

25.

 

سرباز امام خامنه ای سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

نظریه اسلام‌ ناب-اسلام آمریکایی، از امام خمینی تا رهبر انقلاب

موضوع : اسلام ,ولایت فقیه ,جنگ نرم , اهل تسنن ,شیعه ,

«نظریه‌ی اسلام ناب-اسلام آمریکایی» اگرچه در ابتدا از سوی امام خمینی رحمه‌الله طرح شد، اما بعد از ایشان، توسط رهبر انقلاب نیز ادامه یافت و تعاریف و جنبه‌های بیشتری نیز به آن افزوده شد. برای مثال، رهبر انقلاب در پیام حج امسال خود، سه مسئله‌ی کلیدی جهان اسلام را «اتحاد مسلمانان»، «مسئله‌ی فلسطین» و «مسئله‌ی درک تفاوت اسلام‌ ناب-اسلام آمریکایی» معرفی کردند. در این میان، دو مسئله‌ی اتحاد جهان اسلام و مسئله‌ی فلسطین، همواره تا حدودی در ذهن و زبان نخبگان امت مطرح بوده‌، اما به نظر می‌رسد مسئله‌ی سوم آن‌چنان‌که باید، ضریب نگرفته و مورد توجه قرار نگرفته است. حال آنکه امروزه با تحولات شگرفی که در منطقه حادث شده، اهمیت پرداختن به این مسئله‌ صدچندان شده است. یادداشت زیر تلاش می‌کند تا به‌عنوان گام نخست، تکوین این نظریه و ادوار تاریخی آن را در کلام امام خمینی رحمه‌الله و رهبر انقلاب، مورد بررسی قرار دهد.

---------به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید--------

سرباز امام خامنه ای جمعه 05 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

زنگ بیدار باش

موضوع : پوستر ,

باید حواسمان راجمع کنیم، بفهمیم اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد؛ به نظر من فتنه سال ۸۸ هم همین بود، یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود

25

سرباز امام خامنه ای جمعه 05 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

استغفار پاسخگوی عمل افرادی که جامعه‌ای را به گمراهی کشانده‌اند، نخواهد بود

موضوع :

24

آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضا کاروان روایت فتنه، یادمان شهید امیرحسام ذوالعلی در قم و تهران ابراز کرد: برخی از مشکلات جامعه اسلامی به سبب بی‌توجهی به مسائل و عمل نکردن به وظایف شرعی است. برخی از صحنه‌های ناگواری که در جامعه اسلامی دیده می‌شود نشان دهنده این است که هدف گروه محدودی از افراد برای رضای خدا نیست.
این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند در قرآن خود به پیامبر اسلام(ص) تذکراتی داده است، تصریح کرد گه خداوند متعال آموزه‌های خود را از طریق پیامبر اسلام(ص) به ما انتقال داده است.وی با تاکید بر اینکه فشارها و ناهنجاری‌هایی که در جامعه دیده شده از اعتماد به هوا و هوس بوده است، اظهار کرد: عمده پیش‌آمدها به واسطه عمل نکردن به برخی از قوانین الهی است.
فارس نوشت: آیت‌الله علوی‌گرگانی ولایت فقیه را هدایت‌گر جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف مورد نظر اسلام دانست و یادآور شد كه اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم از آسیب‌های جوامع استکباری در امان خواهیم ماند.

------------به ادامه ی مطلب مراجعه کنید----------

سرباز امام خامنه ای جمعه 05 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

پهپادهای شناسایی مهاجر۲N و ۴ در منطقه رزمایش ارتش به پرواز درآمدند

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,امنیتی ,


رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام محمد رسول‌الله(ص) از صبح امروز چهارم دی در وسعت 2میلیون و 200هزار کیلومترمربع از مدار 10 درجه شمال اقیانوس هند تا شرق تنگه هرمز و سواحل مکران و بخش اعظم استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در خشکی و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش (نیروی هوایی، نیروی زمینی،‌ پدافند هوایی و نیروی دریایی) آغاز شده تا دهم دی ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رزمایش گسترده، یگان‌های مختلفی از نزاجا و نهاجا به اجرای مأموریت‌ها و عملیات‌های مختلف پرداختند. در دو روز نخست این رزمایش، محوریت با نیروی زمینی است و طبق برنامه، در این دو روز بیشترین مأموریت‌ها توسط نزاجا انجام خواهد شد.

در همین راستا در روز نخست این رزمایش، پهپادهایی از نیروی زمینی با مدیریت یگان پهپادی نزاجا در منطقه عمومی این رزمایش بزرگ به پرواز درآمدند تا یگان‌های زمینی و زرهی ارتش در اجرای تمرینات نظامی خود، از پشتیبانی پهپادی نیز برخوردار باشند.

-------به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید------

سرباز امام خامنه ای جمعه 05 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

کاهش قیمت نفت به مسائل غیراقتصادی گره خورده است!!!

موضوع : جنگ نرم ,سیاسی ,اقتصادی ,

14

بالاخره بعد از کلی آمد و شد، توانستیم با وزیر اسبق نفت و نماینده امروز مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خیلی صمیمی به مصاحبه بپردازیم. مثل همیشه یکراست رفتیم سر موضوع و از کاهش قیمت نفت و آثار و علتهای آن گفتیم و از اقدامات نکرده وزارت نفت، بعد هم رسیدیم به پرونده پر سر و صدای کرسنت و این که آخر چگونه با این پرونده زنگنه رأی اعتماد گرفت.

به گزارش رجانیوز به نقل از «رمز عبور»، میرکاظمی پاسخ ما را غیرمستقیم داد و گفت در همان روزهای رأی اعتماد یکی از متهمان اصلی پرونده را در مجلس دیدم، صدایش زدم گفتم جنابعالی 850 هزار دلار پول توی حسابت آمده، حالا اینجا چکار میکنی؟! گفت آمدم برای زنگنه رأی جمع کنم...

حالا میرکاظمی احتمال استیضاح زنگنه را جدی ميداند.

 

میخواهم سؤال خود را با کاهش قیمت نفت شروع کنم.

افت شدید قیمت نفت، قطعاًً در این چهار سال اخیر، بینظیر است در حالی که دولت ابتدای امر، اعتقاد داشت که این افزایش قیمت طبیعی است. اما کم کم، این کاهش قیمت باعث شد حتی آقای روحانی هم در دیدارش با آقای نوری مالکی، بگوید «گویا توطئه ای در کار است.»

آیا شما هم اعتقاد دارید توطئهای وجود دارد و اگر هست، ابعاد این توطئه چیست؟ 

برای کاهش قیمت نفت دلایل مختلف اقتصادی و سیاسی بیان ميشود. به عبارتی ميتوان گفت کاهش قیمت به مسائل غیر اقتصادی گره خورده است و در سطح بینالملل مدیریت ميشود تا قیمت پایین بماند. اما در ابعاد اقتصادی ادلههای مختلفی نظیر عرضه بیش از حد تقاضا مطرح است ولی این عرضه بیش از تقاضا را چه کسانی مدیریت میکنند؟! این نکته اساسی در بحث مدیریت سیاسی قابل توجه است که حتی در سطح بینالمللی نیز به آن اشاره ميشود.

-----------به ادامه ی مطلب مراجعه کنید-----------

سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي