حزب الله

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

دو ضربه چاقو بر پیکر جوان بسیجی

موضوع : جنگ نرم ,امنیتی ,حزب الله ,امر به معروف ,

بسیجی ناحیه امیرالمومنین سپاه تهران در هنگام بازگشت از نماز جمعه درپی امر به معروف ونهی از منکر با ضربات چاقو به شدت مجروح شد.

احمد خسروی بسیجی گردان های واکنش سریع سپاه تهران به هنگام بازگشت از نمازجمعه با مشاهده ایجاد مزاحمت خودروی پراید سفید رنگ ایران 26 به خانمی که منتظر تاکسی ایستاده بود، جهت امر به معروف نزدیک راننده شد که در این هنگام جوان مزاحم با بازکردن در خودرو احمد خسروی را نقش زمین کرد و همچنان به مزاحمت خود ادامه داد. در این حین احمد موتور را از روی پاهای خود کناری زد و به سمت جوان مزاحم رفت و باوجود جثه کوچک و آمادگی جسمانی خوب راننده را از ادامه کار زشت خود منع کرد.

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید---------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

چرا تروریست‌ها همچنان از بسیجیان بلوچ انتقام می گیرند؟

موضوع : امنیتی ,گروهک های تروریستی , اهل تسنن ,شیعه ,گروه های مقاومت اسلامی ,


اویل دو شب گذشته دو تروریست مسلح سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نصیرآباد شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در اقدامی تروریستی دو نفر از ساکنین این روستا را به شهادت رساندند.

در این اقدام تروریستی، ابتدا تروریست‌ها، بسیجی بلوچ را به شهادت می رسانند و سپس به سمت یک معلم شیعه سیستانی تیراندازی و او را نیز به شهادت می رسانند.

جریان ترور در سیستان و بلوچستان طی سال های اخیر همواره یک خط هدفمند را دنبال کرده که از جمله این اهداف می توان به مقابله با بسیجیان بلوچ، ترور معلمین، حمله به پاسگاه های مرزی، ایجاد ناامنی در مناسبت های ملی-مذهبی و تلاش برای بمب گذاری و عملیات انتحاری اشاره کرد.

------ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید --------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

درخواست‌ کشورهای اروپایی برای آموزش حفاظتی از سپاه

موضوع : امنیتی ,حزب الله ,


 سرهنگ باقری معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه ، با اشاره به سی‌امین سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در پنجم دی‌ماه سال 63 گفت: در آن سال ظرف چند ماه قریب به 5 هواپیما از ایران ربوده شد که 2 فروند آن مسافری و بقیه در حوزه‌های دیگر بوده‌اند.

وی افزود: لذا در آن زمان امام(ره) به آقای محسن رضایی فرمانده وقت سپاه ابلاغ کردند که حفاظت از هواپیماها به سپاه واگذار شود و تأکید کردند از این پس سپاه را مسئول می‌دانم.

* موفقیت سپاه در 13 درگیری هوایی

باقری ادامه داد: از آن زمان که سپاه این مسئولیت را به عهده گرفت 130 مورد اقدام به هواپیماربایی داشتیم که در 13 مورد درگیری‌ شده و هم مهاجمین و هم برادران امنیت پرواز آسیب دیده‌اند اما در هیچکدام از این موارد مهاجمین در عملیات خود موفق نبوده‌اند.

حزب الله

 

---------- به ادامه ی مطلب مراجعه کنید-------

سرباز امام خامنه ای یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

متن کامل یادداشت تنها خبرنگار غربی که 10 روز با داعش زندگی کرد

موضوع : اسلام ,امنیتی ,گروهک های تروریستی ,

یورگن تودنهافر، کهنه سیاستمدار آلمانی و فعال رسانهای، به همراه پسرش، تنها خبرنگار غربی است که اجازه پیدا کرده تا زندگی 10روزه خود را در میان خطرناکترین گروه تروریستی امروز دنیا، یعنی گروه داعش، سپری کند و این در حالی است که او خوب میدانست خبرنگاران خارجی، خبر ذبح و کشته شدنشان را به عنوان آخرین خبر از این قلمرو مخابره کردهاند.

به گزارش رجانیوز، امروز افکار عمومی غرب آماده شنیدن خاطرات، دریافت ها و گزارش های او از این منطقه است. هرچند مواضع نسبتا معتدل او به مذاق خیلی از سیاستمداران غربی خوش نیامده است، اما او معتقد است که برای کشف حقیقت نمی توان خطر حضور در مناطق پرآسیب را به جان نخرید و برای نوشتن کتابی مستند از این گروه، برخود لازم دیده است که در این مناطق حضور یابد.

 

 

 

 

42

--------- به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ---------

سرباز امام خامنه ای جمعه 12 دی 1393 نظرات (2) ادامه مطلب

مسئله «حصر » اسم رمز آشوب و آتش افروزي مجدد

موضوع : سیاسی ,فتنه ی88 ,


رييس كميسيون فرهنگي مجلس گفت: در حالي كه آشوب هاي سال 88 و آتش افروزي هاي فتنه موجب موجب افزايش مداخله دشمنان، تصويب قطعنامه هاي اقتصادي عليه مردم ايران و فشار اقتصادي بر مردم شد همچنان فتنه گران با جسارت درصددند با طرح مسايلي چون حصر، زمينه مجدد آشوب و التهاب را در جامعه مجددا بوجود آمورند.

حجت الاسلام احمد سالك رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «پارس»، اظهار داشت: اتاق فكر فتنه در داخل و خارج، بر اين باور است طرح مسئله حصر، اسم رمز آشوب، فتنه و آتش افروزي است و در اين راه تلاش دارند از برخي مشكلات اجتماعي نيز بهره برداري براندازانه داشته باشند.

 

 

---------به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید----------

سرباز امام خامنه ای جمعه 12 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

هاشمی‌رفسنجانی: جامعه را باید در عمل و گفتار به «وحدت» دعوت کرد

موضوع : سیاسی ,فتنه ی88 ,


آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش پیامبر رحمت و مدارا که  در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز دنیای اسلام برخلاف آنچه که در گذشته بود گرفتار مصیبتی بزرگ شده است، گفت: همان پیش‌بینی که خداوند در قرآن کریم از عدم تبعیت مردم از موازین الهی داشته، امروز به دست مسلمان تندرو و نفهم که اسلام را به گونه دیگری معرفی می‌کنند، پیش آمده است.وی افزود: غرب خیلی تلاش کرد تا اسلام را دین شمشیر معرفی کند، در حالی که دنیا به سمت مدارا می‌رفت و کم‌کم چیز جدیدی از اسلام با کمک بزرگان تاریخ اسلام شکل می‌گرفت، اما در نهایت آنچه که مستشرقین نتوانستند در میان مسلمانان جا بیاندازند خود مسلمانان در حال انجام این کار هستند و اسلام‌هراسی را ترویج می‌دهند.هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به مسائل کشورهای اسلامی مانند یمن، بحرین، سوریه، فلسطین و لبنان، اظهار داشت: اخیرا با سفیر کشور الجزایر دیداری داشتم که از اعمال خشونت‌ها و نزاع‌ها در سواحل مدیترانه و شمال آفریقا ابراز نگرانی کرد.

--------به ادامه ی مطلب مراجعه کنید---------

سرباز امام خامنه ای جمعه 12 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

السلام علیک یا صاحب العصر و الزمان

موضوع : مهدویت ,پوستر ,

 خداوندا رسان از ما سلامش
 به گوش ما رسان یارب کلامش
 بسوز سینه ى مجروح زهرا
 نما تعجیل در امر قیامش
 نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(ع) مبارک باد.
25
12
 
 
 
 
 
 
سرباز امام خامنه ای پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (1) ادامه مطلب

فیلم/ ترس از سایه ژنرال سلیمانی

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,

قاسم سلیمانی در نگاه بی‌بی‌سی پرنفوذترین مرد عراق و به عقیده گاردین، ژنرال باهوش منطقه است. آسوشیتدپرس هم او را ژنرالی توصیف می‌کند که در خط مقدم نیز جلیقه ضدگلوله نمی‌پوشد.


دانلود فیلم

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

نماهنگ زیبا درباره ی سردار حمید تقوی

موضوع : امنیتی ,گروه های مقاومت اسلامی ,

یگان یاران خراسانی، یکی از گروه های مردمی مقابله با داعش، تصاویری از سردار شهید حمید تقوی در جبهه مبارزه با دست پروردگان صهیونیسم را منتشر کرد. 

سردارشهید حمید تقوی، از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که چند روز پیش در نبرد با داعش به شهادت رسید و به جمع مدافعان باغیرت حریم اهل بیت (س) ملحق شد. 
 
سردار تقوی اهل کوت عبدالله شهر اهواز بود و به علت تسلط بر زبان عربی، از نیروهای اطلاعاتی خبره دوران دفاع مقدس بود و پس از جنگ نیز هرگز از فرهنگ و روحیه بسیجی جدا نشد و همچنان به عنوان یک بسیجی پیرو ولایت، از تعلقات مادی برائت جست. 
 
این سردار سپاه اسلام وصیت کرده بود: "مرا کنار پدربزرگم دفن کنید، نمی‌خواهم قسمتی از قطعه شهدا را مال خود کنم." 

دانلود نماهنگ

سرباز امام خامنه ای چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0) ادامه مطلب

آخرين مطالب ارسالي